Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2018

Ο Νικηφόρος υπηρετεί την αλήθεια




Βασίλης Χατζηβασιλείου ΝΙΚΗΦΟΡΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΤΑ!! ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ ΚΑΝΕΙ ΕΠΙΛΟΓΈΣ ΓΙΑΥΤΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Η ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΆΛΛΗ ΝΑ ΈΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΆΛΛΗ ΝΑ ΦΕΥΓΟΥΝ!! ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙ 40 ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΈΣ!!! ΛΕΣ ΨΕΜΑΤΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΆΞΙΖΕ Ο ΠΕΛΟΠΑΣ ΝΑ ΠΑΕΙ Γ ΕΘΝΙΚΉ! ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΒΗΚΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ!!! ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΝΑ ΜΙΛΉΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΊΑ ΤΟΥ ΠΕΛΟΠΑ!!

Ο Νικηφόρος απαντά.


Κύριε Χατζηβασιλείου  γνωρίζω από ποδόσφαιρο και μια και είμαι κάποιας  ηλικίας και έχω περάσει και από διάφορες θέσεις διοικητικές σε μεγάλες ομάδες  γνωρίζω όλα τα μυστικά του ποδοσφαίρου και αυτά που διαδραματίζονται μέσα στα γήπεδα αλλά και εκτός γηπέδων 
Με χαρακτηρίζετε ψεύτη γιατί έγραψα ότι έφυγαν έξι παίκτες Όταν όμως  έχεις παίκτες καλούς και θέλεις να παραμείνεις στην κατηγορία δεν τους διώχνεις παρά μόνο για ένα λόγο Όταν δεν μπορείς να τους πληρώσεις.
Τώρα  αν είχε την δυνατότητα η ομάδα σας να βγει πρωταθλήτρια με επιβεβαίωσε η πορεία που είχατε στο πρωτάθλημα  της τρίτης εθνικής κατηγορίας. Γνωρίζω ότι ο Πέλοπας έχει τεράστια πορεία με αποτέλεσμα να γράψει ιστορία στις σελίδες του Ελληνικού ποδοσφαίρου.Αλλά και εγώ έχω δικαίωμα με στοιχεία να ασκώ κριτική. Και σας προσκαλώ στην τηλεοπτική μου εκπομπή που γίνεται κάθε Δευτέρα στο Σούπερ για να αποδείξετε τους χαρακτηρισμούς σας.