Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2018

΄Μιχάλη Τσιχριτζή γιατί κρύβεσαι και δεν τολμάς να με αντιμετωπίσεις;!!!














Όπως βλέπεις  εικονικέ πρόεδρε αν και πήγαν να με τρομοκρατήσουν εγώ παραμένω εδώ να
γράφω πάντα με την υπογραφή μου και την φωνή μου  και να κινδυνεύω να αντιμετωπίσω  τον ποινικό νόμο.
Έχω γράψει τόσα για την αφεντιά σου που μη μπορώντας να  απαντήσεις με χαρακτήρισες ότι έχω εμμονές.
Είναι εμμονή μου που καταγγέλλω ότι δέχτηκες εικονικό ( ψεύτικο ) τιμολόγιο προκειμένω να κερδίσεις 9.000 ευρώ ή σε δραχμές 3.060.000. 
Εμμονή σημαίνει  η ενέργεια και το αποτέλεσμα του εμμένω, η προσήλωση σε κάτι σε βαθμό υπερβολικό Αφού είμαι υπερβολικός γιατί δεν πηγαίνεις  ως δικηγόρος που είσαστε στον εισαγγελέα για να πάψω με τα υπερβολικά γραπτά μου γιατί αυτό σημαίνει εμμονή.
Εμμονή είναι που δεν δημοσιεύεις τις ποινές των ομάδων και των παραγόντων γιατί με αυτό τον τρόπο ασκείς πολιτική  Αυτό που γίνεται στην ένωση είναι αντιδημοκρατικό και λαμβάνει χώρα μόνο στην ένωση Κορινθίας.
Είναι εμμονή όταν γράφω ότι έγινες πρόεδρος του Π Α Σ Κόρινθος  χρησιμοποιώντας εν γνώση ως επενδυτή που δεν είχε κερί να ανάψει Την θέση του προέδρου την πήρες επειδή ο επενδυτής παρουσίασε  μια επιταγή 220.000 ευρώ  ή σε δραχμές 74.800.000.Και εδώ  υπάρχει μια πρωτοτυπία.Δεν ήταν ακάλυπτη η επιταγή αλλά ήταν άγνωστη η τράπεζα που την εξέδωσε.
Για το χαμένο πρωτάθλημα με την Θήβα και η χαμένη δεύτερη θέση με την Ηλιούπολη  δεν έχουμε πάρει απάντηση.
Όλα αυτά και άλλα τόσα και πιο πολλά που αν είναι εμμονές τον λόγο έχει ο εισαγγελέας. όπως καλά γνωρίζεις εικονικέ πρόεδρε. Γιατί δεν με οδηγείτε εκεί. Ενώ κρύβεσαι και δεν τολμάς να με αντιμετωπίσεις.
Αλήθεια μπορεί να είσαι πρόεδρος όταν  κρύβεσαι;