Σάββατο 3 Μαρτίου 2018

Ο Νικηφόρος αγωνίζεται μόνος έχοντας απέναντι του και αυτό είναι τραγικό αυτούς που αδικούνται.


Δεν είχα δει φέτος τους έφηβους του Δημήτρη Κριτσελλά που προσωπικά τον θεωρώ τον μεγαλύτερο εργάτη του Κορινθιακού ποδοσφαίρου. Και
νομίζω ότι είναι ο πιο αδικημένος άνθρωπος του ποδοσφαίρου στην Κορινθία.Και το τραγικό εδώ είναι ότι αυτό τον ευχαριστεί και τον κάνει πιο δυνατό για να συνεχίζει το τεράστιο του έργο 
Παρουσία 12 φιλάθλων ( που τους μέτρησα ) στο στολίδι των ποδοσφαιρικών γηπέδων της Κορινθίας που έχει το όνομα του φίλου μου Γιάννη Στέφα έγινε ο ωραιότερος  αγώνας του Σαββατοκύριακου.
Αντίπαλοι οι εφηβικές ομάδες  του Α Ο Λουτρακίου και του Ηρακλή Λεχαίου.
Είχα την σπάνια ευκαιρία να παρακολουθήσω πολύ μεγάλες  ομάδες επειδή είχα σχέση με την ομάδα μου την Α Ε Κ.
Αυτό που είδα σήμερα το πρωί με εντυπωσίασαν τόσο πολύ με αποτέλεσμα να εκνευριστώ που αυτόν τον αγώνα δεν έγραψα στην τηλεοπτική μου κάμερα για να τον απολαύσουν όσοι με παρακολουθούν και δεν είναι 1.300 την ημέρα αγαπητέ Βασίλη αλλά πολλοί περισσότεροι 
Επειδή είδα πολλά ταλέντα στις παιδικές ομάδες υπέβαλα στις 26 Φεβρουαρίου του 2018 το παρακάτω αίτημα 

Προς την Ε Π Σ Κορινθίας


Επειδή βλέπω  ότι το παιδικό και εφηβικό πρωτάθλημα δεν προβάλλονται θα ήθελα να μου χορηγήσετε άδεια για να βάλω μέσα στα σπίτια τα παιδάκια αγωνιζόμενα.Και δεν μπορείτε να  μου την αρνηθείτε γιατί έχετε χορηγήσει σ άλλα μέσα μαζικής ενημέρωσης που εισπράττουν από διαφημίσεις Ενώ στο δικό μου μπλοκ  δεν υπάρχουν /έσοδα από πουθενά.
Νικηφόρος 

Αν μου έδιναν την άδεια σήμερα αυτός ο αγώνας που τον παρακολούθησαν 12 φίλαθλοι θα τον έβλεπαν αρκετοί Και μέσα σ αυτούς και αυτοί που ψάχνουν για ταλέντα. Η άρνησης προσωπικά μου έκανε καλό γιατί τώρα που γράφω αυτές τις αράδες δεν θα μπορούσα να τις γράψω. Αφού θα κουραζόμουν υπερβολικά και είμαι προχωρημένης ηλικίας.
Αυτόν ψηφίσατε παράγοντες του ποδοσφαίρου για να δώσει νέα πνοή στο Κορινθιακό ποδόσφαιρο 
Γεννιέται ένας πολύ μεγάλος τερματοφύλακας στον Α Ο Λ Ο Παπαφίλης Ποιος θα τον δει για να τον φωνάξει ; Στο πρώτο ημιχρόνιο τερματοφύλακας στον Ηρακλή Λεχαίου έπαιζε ένας που η φύση τον έφτιαξε για την θέση αυτή Ποιος θα τον δει; Και αυτοί που κόβουν το δρόμο των ταλέντων έχουν ψηφιστεί από 38 παράγοντες επί συνόλου 57 ποσοστό 67%
Μέχρι που ο Θεός θα μ έχει καλά θα αγωνίζομαι να διώξω όλους αυτούς που εγκληματούν σε βάρος των νέων παιδιών Μέχρι τώρα έχω αποτύχει και μπορεί ποτέ να μη πετύχω του στόχου μου. Μα θα έχω μια δικαιολογία ότι αγωνίστηκα 
Ρωτώ αυτούς που αδικούνται τι δικαιολογία έχουν που σιωπούν ;