Κυριακή 11 Μαρτίου 2018

Σε συγκεκριμένα ερωτήματα παίρνω από αναρμόδιους άσχετες απαντήσεις

Καλημέρα σας Κύριε Σκούρτη,χθες η ομάδα μου χρησιμοποίησε 6 ποδοσφαιριστές στον αγώνα γεννηθέντες από 2000 έως 2003 απλά για ενημέρωση.

Ο Νικηφόρος απαντά. 


Αν θέλεις να μιμηθείς τον προπονητή του Π Α Σ Κόρινθος δική σου επιλογή.
Στη χώρα μας όταν κάποιος δεν καταλαβαίνει τι θέλεις να του πεις και απαντά διαφορετικά ακολουθεί το Καλημέρα Μπάρμπα ¨κουκιά σπέρνω.
Πρώτα απ όλα εγώ κατηγόρησα τον πρόεδρο σας που είναι και ιερέας ότι έχει γίνει παράγοντας πράγμα που δεν αφορά τον προπονητή και θεωρώ απαράδεκτη την απάντηση σου που δεν έχεις κανένα δικαίωμα να απαντάς και μάλιστα με ύφάκι και να γράφεις απλά για ενημέρωση. 
Την ομάδα σου την παρακολούθησα πολλές φορές και έχω γράψει για αυτά  που έχεις δημιουργήσει.
Είναι απαράδεκτο από την μια να ομιλείς για Ακαδημίες και από την άλλη να κάνεις μεταγραφές που προκαλούν Και την ομάδα που προπονείς δεν μοιάζει με τις άλλες. πρέπει να μου πεις γιατί κάνατε πολυδάπανες μεταγραφές που αυτά τα ευρώ θα μπορούσατε να τα ξοδεύσετε για τις ανάγκες της ομάδας κάπου αλλού. 
Ο πρόεδρος της ομάδος σου είναι και  παπάς και αυτό έχει πολύ μεγάλη σημασία. Δεν νομίζετε ότι παίσατε σε μια παγίδα αφού χωρίς να έχετε καμία αρμοδιότητα πήγατε να απαντήσετε για λογαριασμό του προέδρου ιερωμένου Εσείς είσαστε προπονητής και μπορείτε να ομιλείτε μόνο για τους παίκτες σας Αν έχετε και άλλη ιδιότητα να μας το πείτε για να μπορέσουμε και εμείς να τοποθετηθούμε.  
Περιμένω να πάρει θέση ο πατέρας Παύλος που έχει την ευθύνη της διοίκησης της ομάδας. Και εγώ να ενημερώνω τον κόσμο.