Κυριακή 4 Μαρτίου 2018

Ο Νικηφόρος έχει προσωπική γνώμη και κανένας δεν τολμά να με υπαγορεύσει το παραμικρό


Αποτέλεσμα εικόνας για Πνευματικός




Ο παλικαράς και ταυτόχρονα και υβριστής μου στη Νεμέα με κατηγόρησε ότι εκτελώ εντολές του δημάρχου και του Προέδρου της Κορίνθου 06

Απαντά ο Νικηφόρος


Ποτέ στη ζωή μου δεν είχα υποβολείς για τις δικές μου ενέργειες και αυτό το θεωρώ προσβλητικό για το άτομο μου. 
Μια φορά πήγα στο γραφεί του δημάρχου μάλιστα τώρα τελευταία όταν έδινε συνέντευξη για τις ύβρεις εναντίον του στον αγώνα Κόρινθος 06--Π Α Σ Κόρινθος Αυτή ήταν και η μοναδική μου επαφή με το δήμαρχο παρουσία δέκα δημοσιογράφων Από τότε ούτε καλημέρα δεν έχω ανταλλάξει με τον Δήμαρχο.
Τώρα ως προς τον Πρόεδρο της Κορίνθου 06 είμαι το κόκκινο πανί για την αυλή του. Με αποτέλεσμα να έχω βγάλει τόσα θέματα και κανένα δεν δημοσίευσαν αυτοί που βρίσκονται κοντά στον πρόεδρο. Επομένως  και με τον Μπινιάρη οι σχέσεις μου δεν είναι ούτε καν τυπικές. 
Και έρχομαι στην ουσία του Θέματος. 
Έχουμε δυο ομάδες  την Κόρινθο 06 και τον Π Α Σ Κόρινθο.
Έχουν αγωνιστεί τρεις φορές και στις τρεις παρά τις προσπάθειες της ένωσης και των διαιτητών νικήτρια αναδείχθηκε η ομάδα της Κορίνθου 06 Και μάλιστα με ένα αποτέλεσμα 9-3 στους τρεις αγώνες  ( 3-2--2-0 -- 4-1) φανερώνει ότι δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης μεταξύ των δυο ομάδων 
Και μπήκε στην δοκιμασία ο Π Α Σ να αργήσει ένας αγώνας 17 λεπτά για να τελειώσει ένας άλλος αγώνας  Να υποβιβαστεί για πλαστογραφία Δημοσίων εγγράφου Και να χάσει ένα πρωτάθλημα 
Αυτά όλα τα έχουμε ξεχάσει και μας φταίει Νικηφόρος και η μάνα του.