Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2019

Στο Λουτράκι φιλάνθρωπος εργολάβος μοιράζει

 Ο Μεγάλος εργολάβος Βλάχος ο φιλάνθρωπος Καραμουτζούνης για τους δυνατούς.                          


                            
KOUTOYLAS DIMITRIS


ΒΡΈΘΗΚΑΝ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΎΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΎΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΓΕΝΏΝ ΤΟΥ 54.000€ ΚΑΤΑΤΊΘΕΜΈΝΑ ΑΠΌ ΕΡΓΟΛΆΒΟ. ..
"Δεν γίνονται αυτά ρέ παιδιά"

Σχολιάζει ο Νικηφόρος 
Αγαπητέ Δημήτρη και εγώ ζήτησα και μάλιστα γραπτώς και δημόσια την βοήθεια του εργολάβου αλλά δεν μου έδωσε καμία σημασία. Και προβληματίστηκα γιατί ενώ τα δικά μου ήταν  ελάχιστα ενώ όπως διαβάζω σ αυτό που εσύ δημοσίευσες ήταν 54.000 ευρώ ή σε δραχμές  18.360.000 που έδωσε στο δήμαρχο και στους συγγενείς του  Που αυτοί δεν έχουν τις ανάγκες τις δικές μου. Και ομολογώ με κακοφάνηκε γιατί από αυτά που διάβαζα τον θεωρούσα φιλάνθρωπο. Αλλά διαπίστωσα θέλει να έχει γνωριμίες με σπουδαία πρόσωπα Γιατί τι να πει στην παρέα του ότι βοήθησα τον Νικηφόρο που είχε πρόβλημα; Παλιά υπήρχε ο Καραμουτζούνης ένας που βοηθούσε. Είχα  μάθει όταν πήγαινα στο κατηχητικό  ότι δεν πρέπει να γνωρίζει η αριστερά τι κάνει η δεξιά. Ο φιλάνθρωπος κ. εργολάβος πρέπει όταν ήταν μικρός  δεν πήγαινε κατηχητικό και γι αυτό είπε για την βοήθεια που έκανε στο Δήμαρχο μόνο για να καμαρώνει   Μα εμένα με πείραξε πολύ.