Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2019

Ολυμπιακός Λουτρακίου --Παννεμεατικός ένας όμορφος αγώνας

                                        Αποτέλεσμα εικόνας για Ολυμπιακός Λουτρακίου

Είμαι εκτός εαυτού όταν γνωστοί Νεκροθάφτες που οδήγησαν σε πλήρη διάλυση την ομάδα να
κάνουν ακόμα και σχέδια για την επαναφορά τους Και να μη μου λένε εμένα ότι με την μήνυση που έκανα έφαγα τα μούτρα μου. Δεν θα μπορούσα να αφήσω να καταδικαστεί ένας άσχετος αν και μ είχε ταλαιπωρήσει με μια μήνυση που συνεχώς την ανέβαλε. Να μη με προκαλείται γιατί έχω όλα τα  στοιχεία Και δεν είμαι Βιλαώρης για να με φάτε. Και δημοσιεύω και, την φωτογραφία του προπονητή μια και αυτός συγκεντρώνει τα πυρά γιατί πίστευαν ότι και στα τρία πρώτα παιχνίδια θα ήθελα λογιστή για τα τέρματα. Ποτέ δεν μπορούσα να διανοηθώ ότι μια νίκη του Ολυμπιακού Λουτρακίου θα σκόρπιζε τόση θλίψη. Είναι απαράδεκτο και αυτό το τονίζω άνθρωποι που δεν γνωρίζουν από ποδόσφαιρο να διοικούν με επιτυχία την ομάδα Και αυτοί που είναι καθηγητές να αποτυγχάνουν και να οδηγούν την ομάδα στα ...χωράφια. Αλλά μάλλον είναι ικανοί σ άλλους τομείς. Ακριβώς το ίδιο έχω διαπιστώσει και με τον Παννεμεατικό. που θα είναι αντίπαλος του Ολυμπιακού
Όσοι είναι στην Διοίκηση είναι με την ομάδα Οι άλλοι αποτελούν την αντιπολίτευση
Ο Ολυμπιακός  έχει μια νίκη μια ισοπαλία και μια ήττα και βρίσκεται στην έβδομη θέση του βαθμολογικού πίνακα. Και ο Παννεμεατικός στη δέκατη θέση με μια νίκη και δυο ήττες