Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2019

Γιάννη Σουρτζή :Να γιατί υποστηρίζω τον Γιώργο Τριαντάφυλλο Γιατί δεν είναι δικός μου για να με προδώσει.


Μαθήματα να δίνεις  είναι πολύ εύκολο να τα υλοποιήσεις   παρουσιάζουν δυσκολίες 


Αποτέλεσμα εικόνας για Γιάννης Σουρτζής"
Πες μου έναν από αυτούς της φωτό  να μη σε πούλησε. Μέσα στην φωτογραφία βλέπω και κάποιους που που σήμερα στο τελεσίγραφο που μου έστειλες και τα χαρακτηρίζεις λαμόγια  να σε πλαισιώνουν 


Γιάννης Σουρτζής:

Γιώργο πιστεύω ότι δεν κανεις πλάκα και θα προβάλεις τα μεγαλύτερα λαμόγια της κορινθιας

Απάντηση Νικηφόρου
Γιάννη εδώ στην Κορινθία είμαι μόνος που παλεύω εναντίον του Τσιχριτζή που μπροστά του όλοι οι άλλοι δεν μπορούν όχι να συγκριθούν αλλά ούτε καν να τον πλησιάσουν.
Ο Υπαρχιφύλακας Ιατρού με μήνυσε και είχε για υποστηρικτή του τον Παναγιώτη Λαμπρινό που ήταν μάρτυρας υπερασπίσεως μου στα χαρτιά. Ενώ κάλυψε με δήλωση του την παράνομη παρουσία του μηνυτή μου στην αίθουσα της γενικής συνέλευσης. Και ήταν ο αρχηγός του ψηφοδελτίου που υποστήριζα. Η δε δήλωση του στις εφημερίδες ήταν η κάτωθι : " Έσωσε ο μηνυτής μου την πρόεδρο της εφορευτικής που ήταν και πρωτοδίκης " Δεν είπε όμως από ποιους κινδύνευε αφού η κ. Πρόεδρος τρία δικά του ψηφοδέλτια ακύρωσε.
Γιάννη έχεις κάτι τέτοιο σε βάρος του Γιώργου Τριαντάφυλλο που υποστηρίζω; Γιατί με αυτά που δήλωσε στις εφημερίδες και στο δικαστήριο δικάστηκα οκτώ μήνες και πλήρωσα εγώ ο συνταξιούχος 3.200 ευρώ. Κανένας δεν μου χτύπησε την πόρτα για να με ρωτήσει που θα τα βρω
Μας δήλωσε ο βιομήχανος Θανάσης Πισιμίσης



Δεν άκουσε κανέναν και παρέμεινε στο ψηφοδέλτιο για να βγάλει τον Τσαχριτζή πρόεδρο από την μια και από την άλλη αυτός να σφουγγαρίσει όλους τους τίτλους με την ομάδα του Α Ο Ζευγολατιού  Στις εκλογές 2013 ενώ ξετίναζα στο σώμα της γενικής συνέλευσης τον οικονομικό απολογισμό  της ένωσης με διέκοψε ο σημερινός αντιδήμαρχος του Δήμου Κορινθίων και ΒΟΥ αντιπρόεδρος της ένωσης  τότε πρόεδρος του Ατρόμητου Χικιομοδίου που βρισκόταν στη είσοδο του εργατικού κέντρου και εγώ στη σκηνή λέγοντας μου " Νικηφόρε έλα να μου τον κουνήσεις " Και εννοούσε το πέος του. Και αντί να επαναστατήσει ο Βιομήχανος Πισιμίσης μου έκανε νόημα να κατέβω από το βήμα. Αυτός έγινε περιφερειακός σύμβουλος και επιτυχημένος παράγων του ποδοσφαίρου. Να γιατί δεν υπάκουσε στον Τατούλη ο πρόεδρος του Α Ο Ζευγολατιού. Για να μείνει και να βγάλει ο ένας Αρκάς τον Άλλον πρόεδρο. Ενώ αν έφευγε θα έχανε την εκλογή ο Τσιχριτζής 
Και εγώ ένας καταδικασμένος από αυτούς που υποστήριζα . Στις επαναληπτικές εκλογές δεν πήγα μαζί με τον αείμνηστο Νέστορα του Κορινθιακού ποδοσφαίρου Σπύρο Νίκα  . Γιατί καταλάβαμε την προδοσία  Και είχε και το θράσος ο Τσιχριτζής να δηλώσει   



Ο άνθρωπος ξεδιάντροπα μας δουλεύει.

Γιάννη Σουρτζή 
Αν μου βρεις σαν αυτές τις περιπτώσεις να έχει κάνει ο Γιώργος Τριαντάφυλλος τότε θα τον φωνάξω εγώ λαμόγιο. Επειδή όμως πουθενά δεν θα βρεις θα υποστηρίζω τον Γιώργο Τριαντάφυλλο που θα είναι ο μοναδικός που που θα εκθρονίσει κάποιος που αυτός ανέβασε στο θρόνο. Μου σπάσανε το αυτοκίνητο δυο φορές και μια φορά μου το βάψανε



Όπως μου έβαψαν και το σπίτι μου 



Και σ όλα αυτά απαντούσα 

                                    
Πείνασα αλλά δεν χτύπησα την πόρτα κανενός. Γι αυτό οι επιλογές μου είναι δικές μου και τις υποστηρίζω Κριτική δέχομαι ποτέ υποδείξεις