Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2015

Κατερίνα Φαρμάκη μια γυναίκα πολιτικός με συνέπεια

Θυμάμαι ήταν το 2002 μόλις είχα έρθει στην Κορινθία και δεν γνώριζα σχεδόν κανέναν. Περπατούσα όπως συνηθίζω και είδα κόσμο μαζεμένο και έκανα έτσι και βλέπω μια όμορφη κοπέλα να μιλάει. Διαπίστωσα ότι είχε τσαγανό ορθοφωνία ( που σημαίνει ότι γνώριζε την δύσκολη γλώσσα μας) και το σπουδαίο είχε άμεση επαφή με το ακροατήριο. Που δεν ήταν πολύ μεγάλο αλλά σοβαρό για μια συγκέντρωση μιας πολιτικού σε τοπικό επίπεδο Γιατί τότε γινόντουσαν Νομαρχιακές και δημοτικές εκλογές.Πλησίασα κάποιον κύριο και τον ρώτησα Ποιο είναι αυτή που μιλάει. Με κοίταξε με ύφος σοβαρό ( σαν να μου έλεγε εκ των υστέρων κατάλαβα με δουλεύεις ή δεν ξέρεις αλήθεια  το όνομα της ) και επειδή φοβήθηκα ότι θα με παρεξηγούσε συμπλήρωσα " ξέρετε δεν είμαι από εδώ" Α είπε και αμέσως συμπλήρωσε είναι η Κατερίνα Φαρμάκη υποψήφια Νομαρχιακή Σύμβουλος" 
Αυτή ήταν η πρώτη γνωριμία μου με την Κατερίνα Φαρμάκη που καλά κατάλαβα ότι είχε ικανότητες να προσφέρει στον τόπο Είναι γνωστή η πολιτική της πορεία και δεν έχει αυτό τον στόχο το άρθρο μου αυτό Δηλαδή να σας γνωρίσω ποια είναι η Κατερίνα Φαρμάκη. Θα ήταν κουραστικό και για μένα και για σας. 
Αλλά θα ήθελα να συγχαρώ γιατί από το ΠΑΣΟΚ ήταν η μόνη επώνυμη που είπε παρών στον εκλογικό αγώνα  αν και γνώριζε ότι δεν είχε καμία τύχη . Δεν εγκατέλειψε το πλοίο 
Θεώρησα καθήκον μου να γράψω αυτά τα λόγια για μια κυρία που στην άνιση μάχη δεν το έβαλε στα πόδια αλλά στάθηκε πολέμησε και είπε παρών.