Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

Αλέκο Πνευματικέ::τα λάθη κατοικούν στη γειτονιά της αλήθειας και γι αυτό μας αποπλανούν.

Ο πρωταθλητής στην κατασκευή των γηπέδων Δήμαρχος Κορινθίων  εθελοτυφλεί 



Διαβάζω στην ιστοσελίδα του Α Ο Λουτρακίου 

Ο κ. Πνευματικός, γνωστός ποδοσφαιρόφιλος και έως πρόσφατα ερασιτέχνης ποδοσφαιριστής, έδωσε τα συγχαρητήρια του στην ομάδα μας και εξέφρασε την πίστη του ότι θα καταφέρει να παραμείνει στη Γ’ Εθνική.

Ο Δήμαρχος Κορίνθου δήλωσε μεταξύ των άλλων: "πρώτα εμείς στην Κόρινθο, αλλά και σε όλο το νομό πρέπει να ακολουθήσουμε το μοντέλο και τη φιλοσοφία του Α.Ο Λουτράκι.  Να εμπιστευτούμε τα δικά μας τα παιδιά και να χτίσουμε γερές και υγιείς ομάδες μέσα από τις Ακαδημίες. Κάθε πόλη, κάθε χωριό πρέπει να οργανωθεί και μέσω των Ακαδημιών να φέρει τα μικρά παιδιά κοντά στον αθλητισμό, να δουλέψει το ταλέντο τους και πάνω σε αυτά τα παιδιά με δουλειά, υπομονή και οργάνωση να στηριχτούν μελλοντικές επιτυχίες και ισχυρές ομάδες. Άλλος δρόμος δεν υπάρχει" .

Σχόλιο Νικηφόρου 

Δήμαρχε 

Αν ήθελες όπως άλλαξες στο δήμο σου την εικόνα των γηπέδων θα μπορούσες το ίδιο να είχες κάνει και στην ομάδα της Κορίνθου. 
Μετά την συνέντευξη που σου έκανα στο ραδιόφωνο το 2006 και με αυτά που μου είπες σε πέρασα για έναν άνθρωπο που θέλει να πάρει την ψήφο των δημοτών αραδιάζοντας όχι ψέματα αλλά απίθανα  έργα που με τω δεδομένα της εποχής αυτής δεν μπορούσαν να γίνουν. 
Και ομολογώ ότι ξεπέρασες κατά πολύ αυτά που σε είχαν εκθέσει στα μάτια μου και τα αυτιά μου. 
Με αυτά ως δεδομένα προσπάθησα δημοσιογραφικά να σου δείξω ότι ο κ. Τσιχριτζής είναι ακατάλληλος για το ποδόσφαιρο. 
Όσο εγώ έγραφα ή μιλούσα στο ραδιόφωνο και στην τηλεόραση εσύ τόσο πιο πολύ δενόσουν μαζί του. Με αποτέλεσμα να τον βγάλεις πρόεδρο της Ένωσης. 
Προσωπικά έχω βάλει στόχο να τον διώξω από το ποδόσφαιρο γιατί είναι επικίνδυνος 
Αυτός δεν μπορεί Δήμαρχε να προσφέρει την παραμικρή βοήθεια γιατί χρησιμοποιεί το ποδόσφαιρο όχι επειδή το αγαπά αλλά για  να διακριθεί
Ποτέ όσο καιρό ήταν πρόεδρος της Κορίνθου δεν είχε Ακαδημία γιατί θεωρούσε αυτή την διαδικασία μη αποδοτική 
Είναι γνωστή η περίπτωση Καφαντάρη  που κανένας δεν ασχολήθηκε παρά μόνο εγώ .Και με τα δημοσιεύματα μου τον προκαλώ να με οδηγήσει ενώπιον της δικαιοσύνης αλλά κωφεύει. 
Αλήθεια κ. Δήμαρχε όταν του έδινες τα χρήματα των δημοτών ως οικονομική ενίσχυση σου έδιναν οικονομικούς απολογισμούς;  
Γιατί εγώ ζητώ συνεχώς αυτά τα δικαιολογητικά για να δούμε αν με τα χρήματα που εισέπραττε  από την εργασία του μπορούσε να συντηρήσει την ομάδα της Κορίνθου από την μια και από την άλλη  να χτίσει και τον πύργο του στα Λουτρά της Ωραίας Ελένης. 
Το έτος 2015 είναι για μένα χρόνος αγώνων Και επειδή αγωνίζομαι για την αλήθεια και την δικαιοσύνη έννοιες ευλογημένες από το Χριστό είμαι βέβαιος ότι θα νικήσω.