Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015

Κύριε υπουργέ του αθλητισμού για σας δεν είναι δυνατόν το κλείδωμα να προηγείται της δημιουρφγίας


Το μαχαίρι στο κόκκαλο φαίνεται να είναι αποφασισμένος να φτάσει ο Σταύρος Κοντονής ο οποίος σύμφωνα με το ρεπορτάζ του sport.fm αύριο θα εισηγηθεί "λουκέτο" στο πρωτάθλημα.   Μετά από όσα έγιναν στη σημερινή συνεδρίαση της Σούπερ Λίγκας ο υφυπουργός Αθλητισμού έχει λάβει την απόφαση ότι η μόνη λύση για να αλλάξει η κατάσταση στο ελληνικό ποδόσφαιρο είναι η διακοπή όλων των πρωταθλημάτων ποδοσφαίρου στη χώρα μέχρι νεωτέρας.   Στην αυριανή συνάντηση που θα έχει ο κ.Κοντονής με τον πρωθυπουργό, Αλέξη Τσίπρα πρόκειται να εισηγηθεί την διακοπή των πρωταθλημάτων σε όλη τη χώρα.   Η τελική απόφαση για το ζήτημα θα κριθεί από τα όσα θα συζητήσουν οι δύο άνδρες και πλέον αυτή αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.   Πηγή: www.lifo.gr

Σχόλιο Νικηφόρου 

Όταν ήμουνα παιδάκι κ. Υπουργέ συνεχώς μάλωνα με τους συνομηλίκους μου. Και όταν πήγαινα  στο σπίτι μου με φανερά τα ίχνη της πάλης επάνω και στα μούτρα μου αλλά και στα ρούχα μου.γιατί λόγω διάπλασης σχεδόν πάντα τις έτρωγα.  
Θυμάμαι τις προσπάθειες που έκανε η αείμνηστη μάνα μου για να μου κόψει αυτό το ελάττωμα αλλά μάταια . Μια μέρα με φώναξε ο παππούς που ήταν γιατρός και είχε  μέσα του την σοφία που είχε αποκτήσει από την πόλη 
Και μου είπε. Αυτοί που μαλώνουν στερούνται λογικής και προσπαθούν να την αναπληρώσουν με τις γροθιές των. Σε αυτή την κατηγορία ανήκεις και εσύ. 
Αυτό ήταν Ποτέ δεν μάλωσα με άνθρωπο ερχόμενος στα χέρια.  Γιατί ο παππούς με χαρακτήρισε ζώο αφού δεν είχα λογική. ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΊΧΤΗΚΕ ΌΤΙ ΕΊΧΕ ΔΊΚΙΟ 
Το να κλείσεις κ. Υπουργέ μου τα γήπεδα στη χώρα μας είναι πολύ εύκολο. 
Το να πετύχεις να μη δημιουργούν επεισόδια οι παίκτες και οι φίλαθλοι αυτό είναι δύσκολο. με την σημερινή Ε Π Ο που την απαρτίζουν συνταξιούχοι παράγοντες πολύπειροι. 
Μια κίνηση αρκεί να κάνετε κ. υπουργέ και όλα θα λυθούν ως δια μαγείας 
Να στείλε στην Ε Π Ο και στις 53 ενώσεις ταυτόχρονα το ΣΔΟΕ και τότε θα καταλάβετε γιατί γίνονται φασαρίες και θέλουν αυτή την εικόνα κάποιοι.Που δέκα χρόνια να είσαστε υπουργός δεν θα μπορέσετε να γνωρίσετε  αυτά που σας είναι άγνωστα. Τότε θα διαπιστώσετε γιατί κάποιοι θέλανε να είναι σύμβουλοι της Ε Π Ο και πρόεδροι των ενώσεων τόσα χρόνια.