Κυριακή 4 Μαρτίου 2018

Όλοι μου έχουν γυρίσει την πλάτη Τους ευχαριστώ και τους γνωρίζω ότι θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για τους αδικημένους που είναι φοβισμένοι



Φωτογραφία του παπαφιλης βασιλειος.

παπαφιλης βασιλειος Εδώ υπάρχουν παρατηρητές  
διαιτησίας που πηγαίνουν στα ματς τοπικού με τους 

διαιτητές για να μην πληρώσουν μεταφορικά!Γελάνε και 

τα γουρούνια!

Σχολιάζει ο Νικηφόρος



Όταν διαιτητής τρώει σουβλάκια με τον πρόεδρο της ένωσης και τον αρχιδιαιτητή και δεν είναι ένας Εδώ υπάρχουν διαιτητές που δεν γράφουν απολύτως τίποτα αν είναι σε βάρος του Π Α Σ Κόρινθος Επίσης παραμονή του αγώνα Παννεμεατικού -- ΠΑ Σ Κόρινθος  σε γνωστή καφετέρια της Κορίνθου συνεδρίασε ο πρόεδρος της Ένωσης ο Αρχιδιαιτητής και ο προπονητής του Π Α Σ Κόρινθος. Και το πρωτόγνωρο κανένας δεν διαμαρτυρήθηκε από πλευράς Παννεμεατικού αν και το θέμα το έβγαλα την Τρίτη 24 ώρες πριν από τον αγώνα 
Και ζήτησα να μου πουν οι της ομάδας της Νεμέας τι έγραψε ο Διαιτητής στο φύλο του αγώνα και ενώ μου είπαν ότι θα με πάρουν τηλέφωνο ακόμα περιμένω Και έχω τον
 Δημήτρη Αυγέρη και μου γράφει 


Δεν είσαι μόνος σου φίλε μου στήν αναζήτηση του αγνού ,καθαρού καί όμορφου ποδοσφαίρου

Φίλε Δημήτρη 

Είμαι μόνος αφού αυτοί που ενημερώνουν το κόσμο δεν κάνουν σωστά την εργασία τους αν και πληρώνονται και από αυτούς που αδικούνται με διαφημίσεις 
Και δεν τολμούν να μου μιλήσουν μήπως τιμωρηθούν περισσότερο.

Και μετά ο Βασίλης να μας λέει για την τζάμπα μεταφορά του παρατηρητή της Διαιτησίας.Και κάνω μια απλοϊκή ερώτηση όλα αυτά που γράφω αν δεν ήμουνα ποιος θα τολμούσε;Μα εγώ δεν έχω ανάγκη τον Σουλτάνο να μου δώσει άδεια για να τραβήξω στιγμιότυπα αγώνων για να εισπράξω από διαφημίσεις