Είχα γράψει ότι θα είμαι απέναντί σου Μιχάλη Τσιχριτζή μέχρι που θα στέκομαι στα πόδια μου Και ο λόγος είναι απλός γιατί σε θεωρώ ότι είσαι ακατάλληλος για το ποδόσφαιρο.Αφού για να κατακτήσει το πρωτάθλημα ο Π Α Σ Κόρινθος
τα έστησες όλα από τον τηλεοπτικό μηδενισμό που τον έφτιαξες κατά τρόπο αριστοτεχνικό Από την προστασία του Π Α Σ στους επικίνδυνους αγώνες. Που χρησιμοποίησες ότι το χειρότερο διαθέτει η Κορινθιακή διαιτησία αλλά και ότι το άριστο από πλευράς υπακοής Γιατί πως θα μπορέσω να ξεχάσω την διαιτησία του Φραντζή στον εξ αναβολής αγώνα Παννεμεατικού --ΠΑΣ Κόρινθος ( που τον ανέβαλλε το άλλο διαιτητικό λουλούδι Καρακάσης ) έκανε όργια ιδίως στο πρώτο ημιχρόνιο. Στην διακοπή του ημιχρόνου οι φίλαθλοι της γηπεδούχου ομάδας έβρισαν με όλα τα επίθετα που αναφέρονται στα λεξικά της πιάτσας Και ο διαιτητής αλλά ούτε και ο παρατηρητής δεν έγραψαν απολύτως τίποτα Και οι τρεις έκαναν ένα συμβιβασμό δεν θα γράψουμε εμείς τίποτα αλλά και εσείς δεν θα κάνετε καμία διαμαρτυρία. Και έτσι εκτός από τον Νικηφόρο κανένας δεν έγραψε για τον αγώνα αυτόν ούτε και οι κονδυλοφόροι της αυλής του προέδρου και ούτε και αυτοί που έχουν αναλάβει την διαφήμιση της ομάδας δεν μπήκαν στο κόπο να γράψουν το παραμικρό. Και θα ήθελα να ρωτούσα την ομάδα του Παννεμεατικού τι κέρδισαν που δεν διαμαρτυρήθηκαν για τον σφαγιασμό αυτόν.
Να γιατί ο Λουδοβίκος 14 της Κορινθίας θα διοικεί αυτό το ποδόσφαιρο που το διοικούν δειλοί και ανήμποροι που τους αρκεί ένας συμψηφισμός ( αν δεν διαμαρτυρηθείς δεν θα γράψω τίποτα ) και να πως αναδεικνύεται πρωταθλητής ο Π Α Σ Κόρινθος Βλέπεις πουθενά μια διαμαρτυρία που ο Φραντζής --Καρακάσης και ΚΑΛΑΡΑΣ -- έχουν οριστεί σε 12 αγώνες του Π Α Σ; Και κοίτα μη γράψεις τίποτα γιατί θα σε σβήσω από το ποδοσφαιρικό χάρτη.
Και έτσι ας συμφωνήσουμε με τα λόγια του ποιητή
«Πάντα οι νικημένοι έχουνε τ’ αδικο.
Και τ’ άβουλο πλήθος – έγραφε – πάει ταχτικά με τους νικητές.
Ως τώρα η ιστορία του κόσμου είναι ιστορία των Νικητών.
Λεφτεριά θα πει δύναμη. Οι λαοί πιστεύουνε πιότερο τ’ αφτιά τους παρά τα μάτια τους.
Πιότερο το Μύθο παρά τα γεγονότα. Πιότερο τη φαντασία τους παρά την κρίση τους»