Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2018

Η Κόρινθος 06 συνεχίσει στο πρωτάθλημα της Κορινθίας για να διδάσκει ποδόσφαιρο και ...υπομονή.

Ένας φίλος μου με πήρε στο τηλέφωνο και μου είπε θέλει να παρακολουθήσει
τον αγώνα  Σαρωνικού  Γαλατακίου με την ομάδα  της Κόρινθος 06 Και συμφώνησα αμέσως γιατί ήθελα να παρακολουθήσω την ομάδα που έκανε δέκα στα δέκα όταν ανέβηκε από την δεύτερη κατηγορία στην πρώτη.
Και όταν αντίκρισα τις ομάδες διαπίστωσα ότι θα δούμε έναν αγώνα αξιόλογο 
Έπεσα έξω γιατί πριν τελειώσει το πρώτο ημιχρόνιο ο φίλος μου μου είπε εγώ θα φύγω γιατί δεν θέλω να παρακολουθώ προπονήσεις. Και ομολογώ ότι ο φίλος μου είχε απόλυτο δίκια Η διαφορά μεταξύ των δύο ομάδων ήταν τεράστια. 
Η Κόρινθος 06 όλοι γνωρίζουν ότι δεν ανήκει στο Κορινθιακό ποδόσφαιρο αλλά στο Πανελλήνιο. Και νόμισε ότι θα μπορέσει με τα διάφορα τεχνάσματα ο σκηνοθέτης Λουδοβίκος 14 να φράξει τον δρόμο που έχει χαράξει η ικανότητα των παικτών και των προπονητών Και χρησιμοποιώ πληθυντικό αριθμό προπονητών γιατί εδώ έχουμε μια διαδοχή στο πόστο του Σταύρου Μπινιάρη να τον διαδέχεται ο Τάσος  Πέρρας που δεν έχει πολλές συμπάθειες στον κύκλο των και τους τιμωρεί με το έργο του. 
Μία ομάδα όταν επιστρατεύει ένα σαραντάρη για να αντιμετωπίσει ότι το καλύτερο έχει σήμερα το Κορινθιακό ποδόσφαιρο πρέπει να θεωρεί επιτυχία που σταμάτησαν οι ποδοσφαιριστές της Κορίνθου 06 στο 0-6. Γιατί αν ήθελαν οι παίκτες του Τάσου Πέρρα θα μπορούσε το σκορ να ήταν διψήφιος αριθμός
Θα σταθώ στον αριθμό 7 που ακούει στο όνομα Γκουριώτης και ήταν ο καλύτερο παίκτης του αγώνα. Επισήμανα ένα πολύ μεγάλο ταλέντο τον παίκτη με το νούμερο 12 και μπήκε ως αλλαγή και ονομάζεται Ευστρατιάδης  Νομίζω ότι ο ποδοσφαιριστής αυτός έχει πολλά να προσφέρει στο Ελληνικό ποδόσφαιρο. 
Ο διαιτητής Βλαντής που έμαθα ότι είναι από μεταγραφή από την ένωση του Πειραιά δεν είναι κακός. Πρέπει όμως να καταλάβει ότι η Κορινθία δεν είναι προτεκτοράτο του Πειραιά. Οι επόπτες και οι δυο άριστοι.