Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2018

Το πρόβλημα μας δεν είναι ποιος φταίει για την απόφαση του Παναγιώτη Κιούλο. Αλλά να μη την υλοποιήσει.


Έλαβα το παρακάτω μήνυμα 

Στυλιανος Δοξας ΚΥΡΙΕ ΝΙΚΗΦΟΡΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΗΚΑΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΠΛΕΥΡΆ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΈΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΤΟΥ ΒΕΛΗΝΕΚΟΎΣ ΣΑΣ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΈΣ. ΟΣΟ ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΞΕΡΕΤΕ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΣΑΣ. ΔΙΑΒΆΣΤΕ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΗΧΩ ΤΟΥΛΆΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΨΕΥΔΏΝΥΜΟ

Απάντηση του Νικηφόρου 


Η αθλητική Ηχώ έχει κλείσει εδώ και αρκετά χρόνια και δεν είμαι σε θέση να διαβάσω το ψευδώνυμο και ούτε και με ενδιαφέρει. Γιατί το πρόβλημα δεν είναι προσωπικό που εσείς πάτε να το κάνετε.Εγώ και μεταχειρίζομαι το εγώ για να δώσω έμφαση δεν έχω καμία επαφή με κανέναν για να με πληροφορήσει για τον Παναγιώτη. Απλά μια μέρα ρώτησα κάτι παιδάκια που αγωνιζόντουσαν μαζί με τον Κιούλο για τον τερματοφύλακα που μου έκανε τεράστια εντύπωση όταν τον είδα να αγωνίζεται ως τερματοφύλακας του Ατρόμητου Χιλιομοδίου. Όλα τα άλλα είναι δικά σας δημιουργήματα Και αν πραγματικά νοιάζεστε για τον παίκτη αυτό να σταματήσετε να γράφετε γιατί δημιουργείτε αντιπαλότητα που είναι ότι τα χειρότερο. Κλείνοντας οριστικά μαζί σας της επαφή θέλω δημόσια να δηλώσω Είναι κρίμα να χαθεί αυτό το ταλέντο Και εσείς με αυτά που γράφετε εκεί οδηγείτε τον ταλαντούχο τερματοφύλακα