Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2018

ο Παναγιώτης Κιούλος να μη χαθεί από το ποδόσφαιρο

έλαβα αυτό το μήνυμα 


Στυλιανος Δοξας ΚΎΡΙΕ ΝΙΚΗΦΟΡΕ ΕΠΕΙΔΗ ΕΊΣΤΕ ΕΝΑΣ ΕΓΚΡΙΤΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΜΗΝ ΒΙΆΖΕΣΤΕ ΝΑ ΒΓΆΛΕΤΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.
Διαχείριση

Στυλιανος Δοξας Ο ΠΑΝΑΓΙΏΤΗΣ ΈΧΕΙ ΕΝΑ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΑΠΠΟΎ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΤΟΠΊΣΕΙ ΓΎΡΩ ΑΠΌ ΤΗΝ ΥΠΌΘΕΣΗ

Απαντάει ο Νικηφόρος


Αγαπητέ μου κ. Δόξα που δεν σας γνωρίζω και αυτό μπορεί να είναι και και ψευδώνυμο αγαπώ τα παιδιά και όταν είναι προικισμένα και χάνονται τρελαίνουμε Λοιπόν όταν μου γράφετε ότι βγάζω συμπεράσματα είναι άδικο Γιατί εγώ έγραψα 

.Πληροφορήθηκα ότι ο Παναγιώτης εγκατέλειψε το ποδόσφαιρο γιατί δεν μπορεί να κάθεται στον πάγκο. 
Παναγιώτη που είμαι ο πρώτος που πίστεψα στο ταλέντο σου είχα έναν φίλο που έπαιζε στην ίδια θέση με σένα και μου είπε ότι κανένας δεν θα γίνει μεγάλος παίκτης αν δεν μάθει να γυαλίζει τον πάγκο. Και ο συνάδελφος σου έφερε το μεγάλο όνομα Γιάννης Στέφας. Και εσύ δεν πρόκανες ούτε καν να καθίσεις. Είσαι φτιαγμένος γι αυτή την θέση αλλά είναι η μόνη θέση που μπορεί ο παίκτης να παίζει και σε πολύ μεγάλες ηλικίες Και εσύ δεν είσαι ούτε είκοσι χρονών και θέλεις να φύγεις από το ποδόσφαιρο  Πρέπει να μείνεις και να πείσεις τους προπονητές σου ότι αξίζεις και μπορεί να σε εμπιστευθούν 
Και αυτά σου τα γράφω γιατί πιστεύω στο ταλέντο σου που δεν πρέπει να χαθεί.

Που σ αυτά υπάρχει ίχνος συμπεράσματος θέλω να μου το γράψετε. Αντίθετα υπάρχει μια αγωνία μου μήπως και χαθεί αυτό ταλέντο Τον πατέρα του Παναγιώτη τον Κώστα τον γνωρίζω πολύ  καλά και ποια ήταν η αιτία που δεν προχώρησε. Και τον Κώστα και τον Παππού τους εκτιμώ αλλά δεν θέλω να τους ακούσω γιατί δεν θέλω να μάθω τις διαφωνίες των αποδυτηρίων Το δικό μου θέμα είναι ένα Να μη χαθεί από το ποδόσφαιρο ένα ταλέντο