Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2018

Γιάννη Σουρτζή εμείς είμαστε εδώ και πολεμάμε με τα γραπτά μας που δυστυχώς δεν μπορούν να γίνουν πράξη.

Στο μυστικό δείπνο ένας πρόδωσε τον Χριστό Εδώ στην φωτογραφία σχεδόν Γιάννη Σουρτζή  όλοι σχεδόν σε πρόδωσαν 

Ιωαννης Σουρτζης Κύριε Γιώργο τη περιμένατε έχετε μάθει να μιλάτε χωρίς να ακούτε χρονια σας τα έλεγα στο ποδόσφαιρο έχετε πιάσει πάτο την ταφόπετρα τη βάλατε όλοι σας

Απαντάει ο Νικηφόρος 


Ναι εγώ έχω μάθει να μιλάω και να γράφω και έχω πάρει αυτά τα παράσημα 








Προσθήκη λεζάντας


Έχω καταδικαστεί σε οκτώ μήνες φυλακή μετά από παγίδα που μου έστησαν επιφανείς πολιτικοί και παράγοντες του ποδοσφαίρου. 
Και επειδή με κατηγορείς ότι μόνο λόγια είμαι θα ήθελα τι θα μπορούσα να κάνω πράξη και δεν το έκανα; Είσαι υποχρεωμένος να μου το αναφέρεις. 
Όπως βλέπεις μου έσπασαν δυο φορές το αυτοκίνητο μου και μου το έβαψαν μια φορά. Και έγραψαν στους τοίχους του σπιτιού μου. Η καταδίκη το αυτοκίνητο και το βάψιμο του σπιτιού μου κόστισαν 5.000 ευρώ. Με  πιο τρόπο λοιπόν έβαλα την ταφόπετρα στο Κορινθιακό ποδόσφαιρο. 
Αντίθετα οι ομοτράπεζοι σου της φωτογραφίας είναι παράγοντες του Κορινθιακού ποδοσφαίρου.
Εγώ μ όλα τα λάθη που κατά την γνώμη σου έχω κάνει μένω και πολεμώ. Εσύ ανήκεις στους φευγάτους που δεν έχουν το δικαίωμα να κρίνουν Δεν θα σου επιτρέψω να κάνεις τον αντιστασιακό σε βάρος μου.