Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

Δημήτρης Στάμου: :ένας υποψήφιος δήμαρχος αλλιώτικος

Η ώρα 3 και 30 το μεσημέρι είναι για μένα η χειρότερη της ημέρας όχι γιατί κοιμάμαι αφού από τότε που είπα το όχι στην μάνα μου  έπαψα να κοιμάμαι το μεσημέρι. Αλλά όμως η ώρα αυτή είναι για μένα χρόνος απόδοσης πνευματικής τις εργάσιμες μέρες .Γιατί τα Σαββατοκύριακα τα έχω για να βλέπω ποδόσφαιρο. Και από αυτό το πρόγραμμα  κανένας μέχρι σήμερα δεν μπόρεσε να με αλλάξει.
Διάβασα κάπου ( αφού εμένα κανένας δεν με ενημερώνει μια και είμαι ερασιτέχνης και όχι επαγγελματίας δημοσιογράφος) ότι ο Δημήτρης Στάμου ο δημοσιογράφος θα δώσει συνέντευξη και επειδή εγώ είμαι ερασιτέχνης δεν με κάλεσε κανένας. Με το φόβο μήπως βρεθεί κανένας μεγάλος δημοσιογράφος και μου πει που πας τράβηξα για το Ξενοδοχείο  Μαντά που εκεί θα συναντούσα τον Δημήτρη Στάμου τον δημοσιογράφο που θα μας δήλωνε ότι θα είναι υποψήφιος για το Δήμο Λουτρακίου Περαχώρας Αγίων Θεοδώρων
Γέλασα με την ψυχή μου με κάποιες αστείες ερωτήσεις που κάποιοι που το παίζουν δημοσιογράφοι έκαναν σε έναν έμπειρο και προικισμένο δημοσιογράφο όπως  είναι ο Δημήτρης Στάμου που ήταν πολύ ανεκτικός σε κάποιες ερωτήσεις που με ανάγκασαν να πω στον υποψήφιο αν είναι για υποψήφιος πρωθυπουργός ή για δήμαρχος . Γιατί σε μια συνάντηση γνωριμίας δεν ρωτάς τον υποψήφιο δήμαρχο ερωτήσεις καθαρά πολιτικές.
Επίσης στην πρώτη επαφή με τους δημοσιογράφους οι συνάδελφοι του κ. Στάμου ήθελαν να μάθουν το πρόγραμμα της οκταετίας. του γιατί αν ήταν για την πρώτη περίοδο θα ήταν κάπως αιτιολογημένες οι απαράδεκτες ερωτήσεις.
Και κανένας από τους επαγγελματίες δημοσιογράφους δεν έλαβαν υπόψη τους ότι απέναντι είχαν ένα συνάδελφό τους με πλούσια πείρα από την μια και πανέξυπνο από την άλλη.
Προσωπικά είμαι υποχρεωμένος να δηλώσω ότι ο κ. Δημήτρης; Στάμου με αυτά που τον ρωτάν του δίνουν πόντους . Δεν είναι εύκολος αντίπαλος ο Δημήτρης Στάμου και αυτό το δίλημμα ότι δεν είναι Λουτρακιότης δεν νομίζω θα περπατήσει ως επιχείρημα. Όσο είναι καιρός να βρείτε κάτι άλλο. Οποιοσδήποτε ήταν στη θέση του κ. Στάμου θα έδειχνε κάποια σημάδια θυμού!.
Η ηρεμία του έδειξε έναν άνθρωπο πολιτισμένο που δίδαξε σε κάποιους ότι μπορεί να αυτοχαρακτηρίζονται δημοσιογράφοι  αλλά ...άλλα τα μάτια του λαγού και άλλα της ...κουκουβάγιας.