Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Ντίνα Καλλιμάνη --Κοτσώνη μια θαλασσοπόρος με κανό


Αγαπητή μου κυρία πρέπει να σας συστηθώ γιατί είμαι βέβαιος ότι δεν με γνωρίζετε αφού εσείς είσαστε μια κυρία υπουργού και με όνομα που η πορεία η πολιτική  του συζύγου σας όλοι την γνωρίζουν. 
Και εγώ έτυχε να τον γνωρίσω από πολύ κοντά τον κ. Θόδωρο Κοτσώνη τον άνδρα σας που ομολογώ με εντυπωσίασε για τον πλούτο των γνώσεων του  και ιδίως επάνω σε θέματα που είχαν σχέση με την ιστορία και την μεγάλη μας προίκα που είναι η λογοτεχνία.
Βέβαια δεν συζήτησα μαζί του πολιτικά γιατί φρόντισαν κάποιοι άλλοι που είχε τότε δίπλα του να με απομακρύνουν επειδή ήμουνα πολύ χρήσιμος στο ραδιόφωνο αφού κρατούσα καθημερινή δίωρη εκπομπή 
Και μετά που ασχολήθηκα και με την τηλεόραση και εκεί είχα πολύ μεγάλη θεαματικότητα με αποτέλεσμα να με πάρουν το κεφάλι οι τότε δυνατοί συνεργάτες σας  Βέβαια με την έγκριση του συζύγου σας  που είχε μεσάνυχτα από το ραδιοφωνικό και τηλεοπτικό σας συγκρότημα.  
Και επειδή δεν θέλω να νομίσετε ότι το κρατώ Μανιάτικο και ότι θέλω να πάρω την ρεβάνς στο πρόσωπο σας είμαι αναγκασμένος να σας συστηθώ. 
Είμαι ένας ερασιτέχνης δημοσιογράφος και αν ανοίξετε τα λογιστικά σας βιβλία δεν θα δείτε πουθενά το όνομα μου να σας έχω ζημιώσει ούτε μονόλεπτο. Αντίθετα η παρουσία μου εκεί με κόστισε 1.500.000 δραχμές γιατί για πρώτη φορά στην ιστορία του Κορινθιακού ποδοσφαίρου παρουσιάστηκαν σε επαρχιακό τηλεοπτικό κανάλι 108 αγώνες ποδοσφαίρου. Βέβαια αυτό για σας δεν σημαίνει απολύτως τίποτα γιατί δεν μπορείτε να καταλάβετε τι σημαίνουν 108 ποδοσφαιρικοί αγώνες  από οικονομικής πλευράς στο κανάλι σας .Αλλά και οι εκπομπές μου οι ζωντανές που είχαν σπάσει όλα τα ρεκόρ. 
Ως ερασιτέχνης δημοσιογράφος δεν έχω ομφάλιο λώρο με κανέναν μια και το αντικείμενο μου είναι να σχολιάζω τους πάντες και τα πάντα. Αλλά πάντα με στοιχεία και με το πιστεύω ότι αυτός που κρίνει  κρίνεται 
Και δυστυχώς μου δίνετε το δικαίωμα με την έναρξη του προεκλογικού σας αγώνα να σχολιάσω αυτά που οι καλαμαράδες που έχετε δίπλα σας έγραψαν για λογαριασμό σας. αφού εσείς τα χρεώνεστε 

Και παίρνω την παρακάτω παράγραφο 

Υποστηρίζετε "Το ξέρετε ότι τα χέρια μου είναι γερά. Αν μου δείξετε εμπιστοσύνη και παλέψετε μαζί μου, θα οδηγήσουμε το καράβι του Δήμου μας σε απάνεμο λιμάνι. Θα επισκευάσουμε της ζημιές της θύελλας και θα μπορέσουμε να ξανοιχτούμε περήφανοι όπως παλιά, στα νερά των δύο θαλασσών μας, του Κορινθιακού και του Σαρωνικού."

Κάποιος είχε πει ότι αν έχεις στόχο να ανέβεις στη μέση του βουνού δεν θα φτάσεις ούτε καν στους πρόποδες. Και εσείς έχετε βάλει ως στόχο να οδηγήσετε το πλοίο του δήμου στις θάλασσες του Σαρωνικού και του Κορινθιακού που εκεί δεν χρειάζεται πλοίο αλλά ακόμα και με κανό μπορεί να τις διασχίσεις. Εγώ λοιπόν που διαβάζω αυτή την παράγραφο βγάζω το συμπέρασμα ότι τα σχέδια σας φτάνουν τόσο κοντά που δεν αντέχουν ούτε καν τις παραμικρής κριτικής.
Γράφετε κυρία μου  
Θα σας παρουσιάσω ένα συνδυασμό με πολλούς νέους αλλά και με προσωπικότητες της κοινωνίας μας που έχουν εμπειρία, μόρφωση και τιμιότητα..

Και δεν μπορώ να καταλάβω ο νέος πρέπει να γίνει προσωπικότητα της κοινωνίας για να αποκτήσει τιμιότητα
Και το κερασάκι στην τούρτα του καλαμαρά σας  Σ' αυτόν τον αγώνα σας καλώ να συστρατευθείτε μαζί μας και σας διαβεβαιώ, θα τιμήσω την εμπιστοσύνη σας.ανοιχτούμε περήφανοι όπως παλιά, στα νερά των δύο θαλασσών μας, του Κορινθιακού και του Σαρωνικού

Αυτό που παρατηρώ είναι το δέσιμο που έχετε με το Σαρωνικό και τον Κορινθιακό. Μα εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με σχολικές εκδρομές αλλά με δημοτικές εκλογές. 

Και εμείς θα σας ασκήσουμε κριτική επάνω σε ουσιαστικά θέματα που πρέπει να λάβετε θέση. Η σημερινή μας επαφή είναι γνωριμίας από την μια και από την άλλη να προσέχετε τους συνεργάτες σας καλαμαράδες που ενώ αυτοί γράφουν εσείς τα χρεώνεστε.
Και δεν είναι σοβαρή ανακοίνωση μιας φιλόδοξης γυναίκας που θέλει να διοικήσει έναν δήμο. Βέβαια ούτε και ο δικός μας σχολιασμός είναι σοβαρός μια και θέλουμε να σας ακολουθήσουμε . Περιμένουμε  να αλλάξετε νοοτροπία και επομένως για να το επιτύχετε  ...καλαμαράδες!