΅Είμαι βέβαιος ότι δεν υπάρχει άνθρωπος που να μη γνωρίζει τον κ. Αντώνη Κουκουλά που έχει ποικιλία δραστηριοτήτων μέσα στο Δήμο Λουτρακίοτ Περαχώρας πάλες ποτε και νυν Λουτρακίου Αγίων Θεοδώρων
Ανήκει στους πνευματικούς ανθρώπους του Δήμου μια και έχει γράψει βιβλία με χορηγό τον δήμο. Που αυτό είχε ως αποτέλεσμα να υποβάλω την 21.2.14 και με αριθμό πρωτοκόλλου 3993 στο δήμο Λουτρακίου Περσαχώρας και Αγίων Θεοδώρων την παρακάτω αίτηση
Αν και έχουν περάσει μέχρι σήμερα είκοσι μέρες και δεν έχω πάρει καμία; απάντηση περιμένω να περάσει ένας μήνας για να κάνω τις δικές μου ενέργειες.
Επίσης εκτός από συγγραφέας βιβλίων είναι και αρθρογράφος σε τοπικές εφημερίδες. Επίσης η παρουσία του στην εκκλησία της Παναγίας της Γιάτρισσας είναι έντονη αφού αποτελεί το δεξί χέρι του προϊσταμένου του ιερού Ναού πατέρα Νικόλαο. Με αποτέλεσμα ακόμα και ο Μητροπολίτης μας κ. Διονύσιος να του πλέξει το εγκώμιο σε λόγο που έβγαλε στην εκκλησία.
Αλλά αυτό που τον ξεχωρίζει είναι στις Άγιες ημέρες του Πάσχα που έχουμε το Θείο Δράμα συγκλονίζει με την υπέροχη ανάγνωση που κάνει των ιερών κειμένων που αποδεικνύει ότι γνωρίζει την σημασία αυτών που διαβάζει.
Χρημάτισε πάλι το δεξί χέρι στου δυο Δημάρχους που έχουν γράψει ιστορία. Του Γιάννη Γιωτάκη και του Παύλου Παύλο
Και εδώ πρέπει να επισημάνουμε το γεγονός ότι ένας άνθρωπος της εκκλησίας πήγε μάρτυρας κατηγορίας εναντίον του κ. Παύλου και σε μένα που σε σύγκριση με αυτό που έκανε εναντίον του ευεργέτη του ( Παύλου) το δικό μου είναι πταίσμα ενώ το άλλο κακούργημα.
Και έρχομαι και ερωτώ τον κ. Αντώνη Κουκουλά έναν λόγιο και συγγραφέα με χρήματα του Δήμου και αναγνώστη της εκκλησίας να μας εξηγήσει τι εννοούσε όταν έγγραφε την παρακάτω ανακοίνωση όταν ήταν κολλητός με τον κ. Παύλου και μόνο ο ύπνος τους χώριζε
ΑΔΕΣΜΕΥΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
Προς : κ. Σπύρο Γιαλοψό
Εκδότη –Διευθυντή εφ. ΒΉΜΑ
Λουτρακίου
Σε απάντηση δημοσιεύματος σας
με τον τίτλο «Για τα λεφτά τα κάνουν όλα;» Όλες οι αμειβόμενες θέσεις στο δήμο
Λουτρακίου ( φ.212|17-07-2006) παρακαλούμε να σημειώσετε τα ακόλουθα
1—Ο συντάκτης του κειμένου
πρέπει να τύχει δημοσίων επαίνων. Και τούτο γιατί με εκπληκτική δεξιοτεχνία
ανέδειξε σε όλη του την μεγαλοπρέπεια
την δημοσιογραφική βαρβαρότητα κατά θεσμών προσώπων και νόμων.
Ο φωτισμένος από εμπάθεια ή
σκοπιμότητα συντάκτης ιστάμενος υπεράνω του νόμου θέλησε να χαρακτηρίσει τα
στελέχη της παράταξης μας ως άτομα που εξαγοράζονται ή ασχολούνται με τις δημόσιες υποθέσεις χάριν οικονομικών
σκοπιμοτήτων
2—Παρόμοια δημοσιεύματα με τα
οποία επιχειρείται η σπίλωσης υπολήψεων ο ευτελισμός της προσωπικής διαδρομής
και ιστορίας καθώς και ο πολιτικός διασυρμός των στελεχών της παράταξης μας
παραδίδονται ασφαλώς στην κοινή
περιφρόνηση αλλά καταχωρούνται και στις υποχρεώσεις μας περί διαφυλάξεως του
ηθικού και πολιτικού τους κύρος
2—Αντιπαρερχόμενοι τους
απαράδεκτους υπαινιγμούς τις φαρισαϊκές ευαισθησίες του συντάκτη σας στο βωμό
ενός φθηνού λαϊκισμού και την κατά τα φαινόμενα από δόλο αναφορά αναληθών
οικονομικών μεγεθών σε ότι αφορά το σύνολο της οικονομικής αποζημίωσης θα
παρακαλούσαμε να σημειώνατε το εύλογο ερώτημα που θα μπορούσε να υποβάλει
κάποιος κακόπιστος αναγνώστης σας.
Μήπως δηλαδή ξαφνική
μεταλλαγή σας υποστηρίζοντας δημοσιογραφικά υποψηφίους δημάρχους για τους
οποίους δεν τρέφατε μέχρι χθες αποδεδειγμένα καμία πολιτική συμπάθεια οφείλεται
σε μια άσκηση έμμεσης πίεσης προς την παράταξη μας για την ικανοποίηση
προσωπικών σας συμφερόντων ενόψει προεκλογικής περιόδου « γλείφοντας όμως
προηγουμένως εκεί που φτύνατε;»
Αλλά σε μια παρόμοια
περίπτωση οφείλετε να αποδείξετε ότι δεν είσθε αργυρώνητος
Εμείς από την πλευρά μας και
μέχρι τότε αναμένοντας; την δημοσίευση της παρούσης στην στήλη επικαιρότητες
στην αμέσως έκδοση σας θα σιωπήσουμε θεωρώντας ότι ατυχείς συντάκτες με ατυχή
κείμενα και κατ’ ατυχή συγκυρία δεν μπορεί να παρασύρουν στην ανυποληψία έντυπα
όπως το δικό σας και να σας εκθέτουν προσωπικά.
Λουτράκι 24 Ιουλίου 2006
Από το γραφείο τύπου της
Αδέσμευτης Δημοτικής κίνησης
Βέβαια ένας Ορθόδοξος Χριστιανός όπως είναι ο κ. Αντώνης δεν μπορεί να αρνηθεί ότι γραφείο τύπου την εποχή αυτή ( Ιούλιος του 2006) της αδέσμευτης δημοτικής κίνησης δεν ήταν η αφεντιά του. Γιατί ο κ. Παύλου ήταν δύναμις αφού ήταν Δήμαρχος
Μετά έγινε το Δρυός πεσούσης ... και αποκτήσαμε γλώσσα και τραβήξαμε για άλλο μαχαλά ...ή υποψήφιο Δήμαρχο ( Γκιώνη)
Κάνω την ερώτηση γιατί ο μηνυτής κ. Γιαλοψός στην αγωγή γράφει ότι « …σκοπίμως ο εναγόμενος αν και γνώριζε απολύτως το κείμενο της
ανακοίνωσης εκείνης της πολιτικής παράταξης ( αλλά και της δικής μου απαντήσεως
) εκ προθέσεως με δόλο για την συκοφάντηση μου δεν αναφέρει την ακριβή
διατύπωση της φράσεως που έχει ως εξής « Αλλά σε μια παρόμοια περίπτωση οφείλετε να αποδείξετε ότι
δεν είσθε αργυρώνητος»
Επειδή έχουμε τον συντάκτη της ανακοίνωσης και μάρτυρα κατηγορίας μου θα ήθελα να μας έλεγε όταν έγγραφε την λέξη αργυρώνητος τι εννοούσε
Γιατί όποιος ανοίξει το λεξικό του Μπαμπανιώτη του 1998 θα βρει στην σελίδα 275 ότι αργυρώνητος σημαίνει αυτός που έχει εξαγοραστεί με χρήματα .
Και έρχεται και κουμπώνει το αργυρώνητος με την παράγραφο που έχει γράψει ο κ. Κουκουλάς ο άνθρωπος της εκκλησίας και το γραφείο τύπου των δυνατών "Μήπως δηλαδή ξαφνική μεταλλαγή σας υποστηρίζοντας δημοσιογραφικά υποψηφίους δημάρχους για τους οποίους δεν τρέφατε μέχρι χθες αποδεδειγμένα καμία πολιτική συμπάθεια οφείλεται σε μια άσκηση έμμεσης πίεσης προς την παράταξη μας για την ικανοποίηση προσωπικών σας συμφερόντων ενόψει προεκλογικής περιόδου « γλείφοντας όμως προηγουμένως εκεί που φτύνατε;»
Αλλά σε μια παρόμοια περίπτωση οφείλετε να αποδείξετε ότι δεν είσθε αργυρώνητος"
Κύριε Αντώνη Κουκουλά
Αυτή είναι η αρχή του αγώνα μου όχι εναντίον σας αλλά για την αλήθεια και την δικαιοσύνη έννοιες ευλογημένες από τον Χριστό. Που αυτά εσείς γνωρίζετε καλύτερα από εμένα τις έννοιες αυτές μια και τις υπηρετείτε με τα εκκλησιαστικά κείμενα που διαβάζετε .