Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

Να πας σε κάποιο ειδικό να σε εξετάσει



Σχολιασμός Νικηφόρου 

Φίλε κουβαδάκια και δημοσιογράφε της βρύσης  

Επειδή όπως παρατηρώ γράφεις αμέτρητα σεντόνια (άρθρα)και έχει μια ακαταμάχητη λεκτική διάρροια είμαι βέβαιος ότι δεν θα έχεις χρόνο να διαβάσεις όλα αυτά που γράφεις. Γιατί μόνο τότε θα έχεις μια τυπική δικαιολογία γι όλα αυτά που γράφεις που είναι αξιοθρήνητα. Σου έχω γράψει τόσες φορές ότι υπηρεσιακός είναι ο διορισμένος και όχι ο από τον λαό εκλεγμένος. Και όλα αυτά εν γνώσει ότι είναι σαχλαμάρες αλλά και σε έναν να εντυπωσιάσω είναι επίτευγμα. Ο μόνος που δεν πρέπει να αναφέρεται στο καζίνο είναι η αφεντιά σου.Γιατί από την ημέρα που δημόσια σου είπε η κ. Γιαννούλη που ήταν υπάλληλος του καζίνο και μάλιστα στο λογιστήριο ότι σου τα έδινε μέσα σε φάκελο τα ευρώπουλα και δεν πήγες στη δικαιοσύνη δεν έχεις το δικαίωμα να μιλά και να κρίνεις 

Μαθαίνω δε ότι έχεις και πάλι αλλάξει στρατόπεδο πολιτικό  και είσαι με το παλάτι τώρα. που σημαίνει με  τον κ. Γκιώνη που όμως όλους εμάς που έχουμε  και σπίτι εδώ και είναι το μοναδικό μας περιουσιακό στοιχείο μας θεωρεί φερτούς όπως λέγανε οι παλαιοί  Αθηναίοι τα κρασιά που δεν τα είχε η ταβέρνα σε βαρέλια αλλά τα έφερνε ιδίως από τα Μεσόγεια. Και αν εγώ που έχω την μοναδική μου περιουσία στο Λουτράκι με θεωρεί ο κ. Γκιώνης φερτόν εσύ που εδώ έχεις μόνο μια μοτοσυκλέτα  φαντάζομαι που θα σε έχει κατατάξει από θέσεως φερτού. Αλλά και εσύ όμως στα τέσσερα χρόνια που ήταν δήμαρχος και τι δεν του είχες γράψει. Τα έχω όλα αυτά στο αρχείο μου και  θα τα δημοσιεύω  στο μπλοκ μου .Ένα πρέπει να ξέρεις μια και οι καλοί λογαριασμοί κάνουν καλό σε όλους ότι δεν θα σε αφήσω να αλωνίζεις. 
Καλό θα είναι να διαβάσεις προσεκτικά τα λόγια του ABRAHAM LINCOLN για να προβληματιστείς και να μη εκτίθεσαι κάθε μέρα και περισσότερο. 
Είπε ο Αμερικανός πρόεδρος " ...είναι προτιμότερο να μείνεις σιωπηλός και να νομίζουν ότι είσαι ανόητος παρά να ανοίξεις; το στόμα σου και να γκρεμίσεις κάθε αμφιβολία."