Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Και εγώ αγωνιζόμουνα να τον κάνω πρόεδρο της ...ένωσης

Τον Παναγιώτη τον Λαμπρινό τον γνώρισα στο χώρο του ποδοσφαίρου και νόμισα ότι θα ήταν ιδανικός για να είναι ένας πολύ καλός πρόεδρος της ένωσης ποδοσφαιρικών σωματείων Κορινθίας. Και θεωρώ τον εαυτό μου σοβαρό και ότι επιτελώ σωστά τα καθήκοντα ενός ερασιτέχνη δημοσιογράφου .Και θα ήθελα πολύ να δείτε σήμερα στις 9 το βράδυ στο τηλεοπτικό μας κανάλι ΑΞΙΟΝ και να διαπιστώσετε και μόνοι σας πως ένας πολύ καλός ποδοσφαιριστής θα μπορούσε να γίνει ένας πολύ καλός πρόεδρος του πνευματικού κέντρου του δήμου Κορινθίων.
Τον παρουσίασα την περασμένη Τετάρτη στο κανάλι και αν δεν μου έδειχνε και φωτογραφίες σε αυτά που μου έλεγε δεν θα μπορούσε ποτέ να μου γίνει πιστευτός.
Ο άνθρωπος είναι πλασμένος για να δημιουργεί και ιδίως σε θέματα που έχουν σχέση με τον πολιτισμό που μέρος του είναι και ο αθλητισμός. Βέβαια ένας άνθρωπος που πέρασε από το χώρο του ποδοσφαίρου που δεν είναι φτιαγμένος για παιδιά του κατηχητικού και παραμένει αλώβητος είναι κατάλληλος γι οποιοδήποτε πόστο. Και αυτό το στάθμισε ο Δήμαρχος και του ανέθεσε το πιο επικίνδυνο μέσα σε ένα δημοτικό συμβούλιο πόστο. Του προέδρου του πνευματικού κέντρου. Και είμαι βέβαιος μόλις ανακοινώθηκε το όνομα του για τη θέση αυτή  πρέπει να υπήρξαν ακόμα και ειρωνικά σχόλια. Και ήρθε και τους είπε με το έργο του και όχι με λόγια αυτό έχω φτιάξει και σας καλώ να ανακαλέσετε την γνώμη που σχηματίσατε για μένα.
Μα όλα αυτά που γράφω θα τα καταλάβετε όταν παρακολουθήσετε την εκπομπή το βράδυ ή όταν θα διαβάσετε σε μια συνέντευξη που θα μου δώσει και θα την γράψω στην πρωινή.
Οι ικανοί λοιπόν δεν έχουν όρια και ούτε πλαίσια μέσα σε αυτά που μπορούν να κινηθούν. Πολλοί χάνουν τα τραίνα της ζωής όχι επειδή βαδίζουν αργά αλλά επειδή δεν ξεκίνησαν νωρίς. Και δυστυχώς για τους μη φίλους του Λαμπρινού ( δεν γράφω εχθρούς γιατί δεν πρέπει να έχει ) ο Λαμπρινός πριν κάνει την σκέψη έχει ξεκινήσει. Και αυτός είναι ο λόγος που τόσα έχει πετύχει και σε αντικείμενα που νομίζουν ότι δεν τα γνωρίζει.