Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

Κύριε Φουντούκη σας θεωρώ σοβαρό άνθρωπο ...

Μερικές φορές έχω συνεργαστεί με τον κ. Φουντούκη που είναι Μαθηματικός και ειδικός σύμβουλος του δημάρχου και νομίζω ότι είχα να κάνω με ένα  σοβαρό άνθρωπο.
Αλλά δυστυχώς κ. Φουντούκη με απογοητεύσατε. Μπήκατε  στην διαδικασία να απαντήσετε σε ένα δειλό ανθρωπάκι που ναι μεν σας άσκησε κριτική χωρίς να γράψει το όνομα του. Και εσείς του αναγνωρίσατε. τα γραπτά του  Ποιον; Μα το ερπετό που βγάζει  τα κόπρανα του με την πένα του. Και επειδή ντρέπεται για το όνομα που φέρει  δεν τολμά να το γράψει.
Κάποιο σκουλικάκι σε κάποιο μπλοκ από αυτά που αντιγράφουν ειδήσεις και τις δημοσιεύουν έκανε κριτική στη συνέντευξη που έδωσε ο κ. Λογοθέτης και είπε ο Δήμαρχος  ότι εργάζεται με διαφάνεια.
Και προσπαθούσε να αποδείξει ότι ο κ. Λογοθέτης δεν είχε διαφάνεια στην άσκηση των καθηκόντων του. Και όταν τελείωσε το άρθρο ντράπηκε να βάλει το όνομα του. Δάσκαλε που δίδασκες ...Όταν λοιπόν του ασκήσω κριτική τον αποδέχομαι ότι κάτι κάνει.Ενώ ο ταλαίπωρος  δεν αντέχει την βάσανο της κριτικής που όμως την απαιτεί από τους άλλους.
Κάποτε κάποιος μου έγραψε ανώνυμα ότι και εγώ βάζω στη θέση του ονόματος μου το Νικηφόρος. Αλλά ξέχασε ότι βάζω την φωτογραφία μου και στην τηλεόραση την φάτσα μου.
Εδώ όμως που είναι τραγικό υπάρχουν άνθρωποι διαβάζουν τα κόπρανα των ανωνύμων Στην περίπτωση αυτή έχουμε την λαϊκή παροιμία που αναφέρεται στο φτυάρι...
Επομένως κ. Φουντούκη αφήνουμε τα ερπετά να ζούνε με τα κόπρανα τους χωρίς την δική μας αναγνώριση.