Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

Πανούλη Ηλιακόπουλε :Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί...

Λαδωμένε δημοσιογράφε θα είμαι απέναντι σου όχι για προσωπικούς λόγους αφού ποτέ δεν σ'[ έχω δει στη ζωή μου αλλά γιατί από την μοιραία στιγμή που σε χαρακτήρισε η κ. Γιαννούλη ΦΑΚΕΛΑΚΙΑ ούτε τον κριτή μπορείς να κάνεις αλλά ούτε  και το γραφιά.
Είσαι πάντα με την ανοικτή επίθεση που δέκτηκες από την κ. Γιαννούλη ένας κονδυλοφόρος επ αμοιβή του καζίνο.
Δεν έχω ομφάλιο λώρο με κανέναν υποψήφιο και ούτε και επιθυμώ να αποκτήσω.
Ποτέ δεν πέρασα από κανένα λογιστήριο Δήμου ή καζίνο. Αλλά δεν μπορώ να βλέπω να μειώνονται οι από εμένα εκλεγμένοι δημοτικοί άρχοντες από κάποιον που λαδώνεται. 
Και την αφεντιά σου να σπιλώνεις όλους όσους είχαν την «ατυχία» να είναι οι εκλεκτοί του λαού.
Γράφεις «ΦΙΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΚΤΗΤΗ  ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ Ο ΠΡΟΔΟΤΗΣ» Επειδή δεν μπορώ να πιάσω ποιος είναι ο κατακτητής και ποιος ο προδότης είσαι υποχρεωμένος να μας πεις γιατί ο προδότης όταν υπάρχει κατοχή ονομάζεται δωσίλογος που σημαίνει  συνεργάτης του εχθρού .

Το άλλο «ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ ΜΕ ΤΗ ΓΙΔΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ» επειδή είμαστε από χωριά και ο αείμνηστος εξάδελφος μου ο Φλόκος ήταν τσοπάνος θέλεις να μας πεις ότι κάποιος πιάστηκε επ αυτοφώρω να παρανομεί.  ( κατσικοκλέφτης) Αυτό βέβαια έχει μεταφορική  έννοια. Αλλά και ο λαός μας λέει και κάτι που αν δεν το γνωρίζεις πρέπει να το μελετήσεις « …στου κρεμασμένου το σπίτι δεν μιλάνε για σκοινί.»  !