Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Για δεύτερη φορά σε ερωτώ σε έχει κοιτάξει γιατρός


Ένα λαδωμένος από το Καζίνο και ένας δηλωσίας που θέλοντας να αποφύγει τον πέλεκυ της δικαιοσύνης υποχρεούται και ανακαλεί τα δημοσιεύματα του και μάλιστα στη Δήλωση μετανοίας να γράφει "...ότι το δημοσίευμα μου υπήρξε προϊόν πληροφόρησης η οποία εκ των υστέρων αναγνωρίζω ότι υπήρξε ανακριβής και ότι δεν στόχευε στην σπίλωση και την προσβολή των εναγόντων και της προσωπικότητας αυτών Επιθυμώ η επιχείρησης του καζίνο Λουτρακίου να υπάρχει και να λειτουργεί επ ωφελεία και των μετόχων και του Δήμου Λουτρακίου". 
Μετά την δήλωση αυτή ανήκεις στην κατηγορία των δημοσιογράφων που ενεργούν κατόπιν εντολής. Γιατί δεν είναι τυχαίο ότι τα έχεις βάλει με όλους αυτούς που έχουν χρηματίσει Δήμαρχοι και τώρα είναι εν δυνάμει 
Και δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι άρχισες τις βολές σου εναντίον του κ. Στάμου. 
Και μια και δεν βγήκε το καζίνο να διαψεύσει αυτά που είπε η κ. Γιανούλη εκ των δημοσιευμάτων σου  αποδεικνύεται ότι ασκείς κριτική με όσους λένε όχι στο καζίνο. Μα είναι γνωστή η πολιτεία σου και εναντίον του Δημάρχου Παύλου και του Γκιώνη ( τα δημοσιεύματα σου εναντίον του θα αρχίσουν να τα διαβάζουν οι δημότες από το μπλοκ μου ) και εναντίον του Κώστα Λογοθέτη. Μα δεν θα σε αφήσω στο έχω δηλώσει να λασπολογείς όπως έκαναν οι δήμαρχοι που τους πολέμησες με αερολογίες.

Γράφεις :
Μήπως ο «υπηρεσιακός» δήμαρχος Κώστας Λογοθέτης διερωτώνται δημοτικοί παρατηρητές θυσίασε την προσωπική του περιουσία, πουλώντας την γκαρσονιέρα στον Κολωνό αντί πινακίου φακής, για να σώσει από την πτώχευση τη Λουτράκι Α.Ε.; (Στην Κυψέλη, πάντως, γκαρσονιέρα πωλήθηκε αντί € 6.000 μετρητοίς.)

Νικηφόρος 
Περιμένω να γράψεις που βρίσκεται η γκαρσονιέρα στην Κυψέλη οδό και αριθμό και μέχρι να το κάνεις μου δίνεις το δικαίωμα να σε χαρακτηρίζω ότι είσαι ένας πληρωμένος συκοφάντης. Επίσης και στον Κολωνό να μου βρεις να αγοράσω ένα ακίνητο στο πιο υποβαθμισμένο μέρος και αν μου βρεις κάτω από 15.000 ευρώ θα σου το χαρίσω Και να λάβεις υπόψη σου συμβιβάζουμε ακόμα και με κοτέτσι.   

Γράφεις 
«Πριν από επτά μήνες, υπάλληλος της Ιάσωνος απευθυνόμενος στο γράφοντα είχε πει στο περιθώριο δημοτικού συμβουλίου. Όλα αυτά που έχεις αποκαλύψει της δημοτικής αρχής Λογοθέτη, δεν μπορούν να φθάσουν ούτε το 1/10 της διαφθοράς και διαπλοκής που συμβαίνει στο 2ο όροφο. Ψάξε και δεν θα πιστεύεις στα αυτιά και στα μάτια σου. Είναι όλοι τους μια "φαμίλια" και γι’ αυτό αντιδρούν μ’ αυτόν τον τρόπο.»

Νικηφόρος 
Αν δεν ονομάσεις το όνομα του υπαλλήλου μου δίνεις το δικαίωμα να σε χαρακτηρίσω ότι είσαι ένας άθλιος πληρωμένος συκοφάντης. Γιατί είσαι ένας δημοσιογράφος της βρύσης του παλιού χωριού εκεί που γινόντουσαν τα κουτσομπολιά. Και πρέπει να σε αποκλείσουν όλοι οι υποψήφιοι και να μη σε δέχονται στις συνεντεύξεις. Γιατί πλέον μέχρι να μου φέρεις την συμβολαιογραφική πράξη της πώλησης της γκαρσονιέρας έχω το δικαίωμα να σε αποκαλώ ...Μάξγουελ του Λουτρακίου.
(260314)