Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Όχι και μαθήματα από τον κ. Γιαλοψό

Διαβάζω  στο Βήμα του Λουτρακίου την εφημερίδα με τους 3.500 συνδρομητές " ...ήρθε η ώρα να δείξουμε ότι ξέρουμε να ψηφίζουμε. Ήρθε η ώρα οι υποψήφιοι Δήμαρχοι να μη μας παρασύρουν με τα ψεύτικα λόγια τους Ψηφίζουμε αυτούς που θα λειτουργήσουν με συλλογικότητα και θα προτάξουν το εμείς και όχι το εγώ. "
Και ο κ. Ηλιακόπουλος το 2010 υποστήριζε  Ο Σπύρος Γιαλοψός λοιπόν, από το γράφοντα έχει ευεργετηθεί τα μέγιστα και κυρίως σε αυτό που τον ενδιαφέρει και είναι το πρώτιστο μέλημα στη ζωή του. Κι αυτό δεν είναι άλλο, από το οικονομικό."
Ο κ. Αντώνης Κουκουλάς το 2006 έγραφε ως υπεύθυνος τύπου της Αδέσμευτης Κίνησης Πολιτών " Μήπως δηλαδή ξαφνική μεταλλαγή σας υποστηρίζοντας δημοσιογραφικά υποψηφίους δημάρχους για τους οποίους δεν τρέφατε μέχρι χθες αποδεδειγμένα καμία πολιτική συμπάθεια οφείλεται σε μια άσκηση έμμεσης πίεσης προς την παράταξη μας για την ικανοποίηση προσωπικών σας συμφερόντων ενόψει προεκλογικής περιόδου « γλείφοντας όμως προηγουμένως εκεί που φτύνατε;»
Αλλά σε μια παρόμοια περίπτωση οφείλετε να αποδείξετε ότι δεν είσθε αργυρώνητος"
Και ο συντάκτης της εφημερίδας  το Βήμα Λουτρακίου Χρήστος Παντελέων γράφει " ...η ηλικία μου επιτρέπει να επικαλούμαι την πείρα μου αλλά και σαν απλός πολίτης χωρίς φόβο και πάθος να κάνω κριτική όχι στα προσωπικά τους αλλά στην πολιτική που ακολούθησαν και έφεραν τον τόπο μας να παρακολουθούμε αποσβολωμένοι φορτηγά να κάνουν κατάσχεση σε περιουσιακά στοιχεία του δήμου μας."
Νικηφόρος Μου έκανε αγωγή ο κ. Γιαλοψός και μου ζητά 300.000 ευρώ γιατί μεταξύ άλλων έγραψα στην εφημερίδα μου  την ανακοίνωση της αδέσμευτης κίνησης που την έγραψε ο κ. Κουκουλάς. Και μάρτυρας κατηγορίας μου ήταν ο συντάκτης της ανακοίνωσης 
Όμορφος κόσμος Θεϊκός Αγγελικά πλασμένος.
Αλλά όμως  εδώ υποστηρίζει ο κ. Ηλιακόπουλος ότι πρώτιστο μέλημα της ζωής τουκ.Γιαλοψού  είναι το οικονομικό.
Αν είχες διαβάσει κ. Παντελέων  ότι στο καρναβάλι του 2006 ο κ. Γιαλοψός πήρε για δέκα μέρες 4105 ευρώ δεν θα παρακολουθούσες αποσβολωμένος  τα φορτηγά που έκαναν τις κατασχέσεις. Μα εμείς είμαστε εδώ και θα αγωνιστούμε να πληροφορήσουμε τους δημότες γι αυτούς που προσπαθούν να παρουσιαστούν  ως σωτήρες και καθοδηγητές αλλά και τιμητές 
Κύριε Γιαλοψέ το παραμύθι σου δεν είναι πιστευτό γιατί δεν έχει δράκο. Και θα είμαι εδώ για να μη μπορέσεις να μας παρουσιάσεις κανέναν για να κάνεις το συνηθισμένο σου παιχνίδι προ των εκλογών. Ο ενημερωμένος πολίτης είναι χρήσιμος ενώ ο ανημέρωτος επικίνδυνος Και ο δικός μου σκοπός θα είναι ένα να ενημερώνω τους δημότες.