Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Πάντα δίπλα στην εξουσία ο Σπύρος Γιαλοψός

Στους πανηγυρισμούς  στο εκλογικό κέντρο του   κ. Γιώργου Γκιώνη είναι ο κ. Γιαλοψός. 



Όπως βλέπετε δίπλα στην εξουσία είναι ο κ. Γιαλοψός που το 2010 έγγραφε ακριβώς την ίδια στιγμή την θριαμβευτική στην εφημερίδα του 

Και επειδή δεν έμαθα να κρύβομαι από σήμερα ημέρα του θριάμβου σου κ. Γκιώνη αρχίζω αντιπολίτευση  πάντα με στοιχεία. Και πρέπει να γνωρίζεις ότι δεν έχω κανένα ούτε από πίσω μα ούτε πλάι μου ούτε και δίπλα μου. Και μάθε και αυτό ο κ. Παύλου που τον υποστήριξα με την πένα μου γιατί τον θεωρώ πιο ικανό από εσένα έχω να ανταλλάξω καλημέρα πάνω από μήνα. Και το επιτελείο το εκλογικό του στην δεύτερη Κυριακή δεν μου έστειλε ούτε μια ανακοίνωση. 



                           





Και επιτέλους βρίσκεται ένας αληθινός αγωνιστής ο Γιώργος ο Κοντός και ζωγραφίζει τον επί χρόνια αμέτρητα  "ινστρούχτορα " του Δήμου Λουτρακίου Περαχώρας κ. Σπύρο Γιαλοψό. με την παρακάτω ανοικτή επιστολή 




ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ

Μια φορά κι’ ένα καιρό ζούσε στην πόλη μας ένας άνθρωπος χωρίς συνείδηση και ηθικούς φραγμούς.
Ήταν σε όλους γνωστό ότι μπροστά στην «κονόμα» δεν δίσταζε να πουλήσει την ιδεολογία του ,τα πιστεύω του ακόμη και τους κατά καιρούς φίλους του.
Επειδή οι τιμές που έπιανε δεν αρκούσαν για να ζει αποφάσισε ότι θα «παίξει» τον δήθεν εκδότη εφημερίδας. Είναι γνωστό ότι η δημοπρασία πρωτοσέλιδων βγάζει παραπάνω.
Αυτός λοιπόν ο περίεργος τύπος πολλές φορές  μπροστά μου και μπροστά σε μάρτυρες πούλησε το εξώφυλλο της φυλλάδας του αντί 400 ευρώ. Ανάλογα με τους υποψήφιους κάθε φορά άλλαζε ονόματα στους τίτλους  , το 2010 υποστήριζε τον Λογοθέτη και έβριζε τον Γκιώνη το 2014 υποστηρίζει τον Γκιώνη και βρίζει τον Παύλου. Ο ίδιος  τόσο ρηχός δήθεν εκδότης-καφετζής!!!
Είναι ο ίδιος που το 2007 κατηγορούσε τον Γκιώνη για καταστροφέα της πόλης γιατί του έκοψε τα 5.000 ευρώ που «τσίμπαγε» στο καρναβάλι για να βάζει …..μουσική  γιατί ξέχασα να σας πω ότι μετά από εκδότης- καφετζής είναι και  ειδικός  μουσικολόγος.
Είναι ο ίδιος που έχει βάλει μηχανήματα  διαφημιστικών προβολών και ποτέ δεν μας έδειξε τους λογαριασμούς ρεύματος που πληρώνει ( όχι έναν αλλά ΟΛΟΥΣ).
Είναι ο ίδιος που παίρνει χρήματα από το καζίνο για να το διαφημίζει ……..στο Λουτράκι αφού δεν ξέρει κανένας μας ότι υπάρχει !!!!!
Είναι ο ίδιος επαγγελματίας τρακαδόρος  που μέχρι χτες  κλαιγόταν ότι «δεν βγαίνει» αλλά σήμερα βγάζει έκτακτες εκδόσεις  πολλών ευρώ  χωρίς να μας πει ΠΟΙΟΣ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ!!!!!!!
Τέλος είναι αυτός που χρόνια η κοινωνία μας ονομάζει «πουλημένο» πολιτικά  και «φτύνουν» τον κόρφο τους ακόμη και στην καλημέρα του.
Αν αναρωτιέστε ποιος είναι αυτός ο ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟΣ ,ο πολιτικά «πουλημένος», ο κατ’ αποκοπή εκδότης;;;;
 Ο ΣΠΥΡΟΣ ΓΙΑΛΟΨΟΣ.


Κύριε Γιώργο Γκιώνη 

Σήμερα ακόμα και αυτοί που σε καταψήφισαν είναι δίπλα σου γιατί προσδοκούν από την εξουσία. Εγώ είμαι πάντα απέναντι από την εξουσία γιατί θέλω να είμαι λεύτερος επειδή δεν προσδοκώ τίποτα από την αφεντιά σου αλλά και όλους τους πρώην συναδέλφους σου  
Και από σήμερα αρχίζω την αντιπολίτευση αλλά ποτέ με λάσπη αλλά πάντα με στοιχεία. 
Έχω στα χέρια μου μια κατάσταση με δυο συμβάσεις που αφορούν δυο υπαλλήλους του κυλικείου και τις οποίες έχετε υπογράψει εσείς . Δεν γνωρίζω που βρίσκεται αυτό το κυλικείο  αλλά πρέπει να είναι του Δήμου  Και η μία υπάλληλος  έχει σύμβαση με ετήσια αμοιβή 27. 625 ευρώ και η άλλη με 27.000 ευρώ . Που και οι δυο μαζί μας κάνουν 54.625 ευρώ ή σε δραχμές 18.572.500.
Σας παρακαλώ να έχω την δική σας απάντηση. Και αυτή είναι η αρχή του κουβαριού μια και έχω και άλλα πολλά και τα οποία θα δημοσιεύω συνεχώς. Για να μάθουν οι δημότες πως φτάσαμε στον δανεισμό επί ημερών Δημαρχίας σας 2007 έως 2010. 
Και αυτά δεν σου τα γράφει ένας δημοσιογράφος γιατί δεν έχω αυτή την ιδιότητα ( πως θα μπορούσα αφού δεν έχω τα προσόντα του κ. Γιαλοψού) αλλά ένας δημότης που έχει ως καθήκον να ερευνά που πηγαίνουν τα χρήματα του.