Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

Ένας καθηγητής άξιος μαθητής του κ. Γιαλοψού


Διαβάζω τις απαντήσεις που έδωσε ο κ. Πανούσης καθηγητής  της εγκληματολογίας σε κάποιες επίκαιρες 


Πως σχολιάζετε την παραίτηση Κουβέλη;

Τον τιμά ιδιαίτερα η κίνηση να πάρει την ευθύνη για όλη την ηγετική ομάδα. Εγώ προσωπικά του είχα πει να μην το κάνει, αλλά να καρατομηθεί αυτή η ομάδα. Δεν γίνεται να μην φταίει κανένας. Ο Κουβέλης προτίμησε να αναλάβει προσωπικά την ευθύνη, και ελπίζω να είναι οριστικό. Δεν θα ήταν δίκαιο για εκείνον ένα Συνέδριο που θα του ζητά να μην παραιτηθεί. Έχει μια ιστορία ο άνθρωπος και τον τιμά αυτό που έκανε.

Οι εργασίες του Συνεδρίου θα πρέπει να έχουν χαρακτήρα διαδοχής όχι επαναβεβαίωσης. Δεν του ζήτησε κανείς να παραιτηθεί αλλά το έκανε. Τώρα πρέπει να περάσουμε σε μια ΔΗΜΑΡ Β’. Η ΔΗΜΑΡ Α’ τελείωσε. Η νέα εποχή θα πρέπει να έχει νέα πρόσωπ
α.

Σχολιασμός  Νικηφόρου
Κύριε Καθηγητά μου  αν ο κ. Κουβέλης, είχε φίλους όπως την αφεντιά σου τότε τέλειωσε Πολύ μου αρέσει αυτό το υπέροχο που είπατε Οι εργασίες του Συνεδρίου θα πρέπει να έχουν χαρακτήρα διαδοχής όχι επαναβεβαίωσης
Γιατί κ. καθηγητή μου τρέμετε την επαναβεβαίωση μήπως η απάντησης που δίνετε στο ερώτημα που ακολουθεί τα λέει όλα;

Μετά την εκλογή νέας ηγεσίας, προς τα που θα πρέπει να κατευθυνθεί η ΔΗΜΑΡ πολιτικά;

Κατά την άποψή μου, δεν αποποιούμαι τις δηλώσεις μου περί κυβερνώσας Αριστεράς. Η ΔΗΜΑΡ πρέπει να συμβάλλει σε αυτό που είναι η απαίτηση των καιρών: να συνεργαστεί με τον ΣΥΡΙΖΑ και τις λοιπές αριστερές δυνάμεις ώστε να κυβερνηθεί η Ελλάδα αλλιώς. Αυτό δεν μπορεί να γίνει με μια κεντροαριστερά που θα έχει δεξιές αντιλήψεις στην λειτουργία της.


Σχολιασμός  Νικηφόρου

Κύριε καθηγητή μου  σας αρέσει να έχετε επαφή με την εξουσία. Και επί ημερών του Γεωργίου Παπανδρέου που ήταν υπουργός της παιδείας μέχρι και ποδήλατο κάνατε με την εξουσία ( Παπανδρέου) Τώρα βλέπετε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ υπάρχει περίπτωση να γίνει κυβέρνηση και για τον λόγο αυτόν είσαστε με την νέα τάξη πραγμάτων

Άρα εσείς δεν θα θέλατε διάλογο με την Ελιά;

Ο Βενιζέλος έχει μια αυτοκρατορική αντίληψη. Θέλει να ρουφήξει ότι είναι αριστερό και να το παραδώσει σε μια συντηρητική κυβέρνηση που λειτουργεί δεξιά. Αυτή είναι όμως η προσωπική μου άποψη. Δεν ξέρω τι θα συμβεί.

Η ιστορία του Ιουνίου του 2012 ήταν μια ιστορική αναγκαιότητα. Κλείσαμε αυτό το κομμάτι. Δεν χρειάζεται να το ξανανοίξουμε τώρα.

Σχολιασμός Νικηφόρου

Και εσείς να το παραδώσετε στο ΣΥΡΙΖΑ


Υπάρχουν τάσεις ανεξαρτητοποίησης στην Κοινοβουλευτική Ομάδα;

Εκφράστηκαν κάποιες προσωπικές αντιλήψεις από διάφορους, όπως ο Βασίλης Οικονόμου και ο Γρηγόρης Ψαριανός. Όμως αυτές είναι προσωπικές εκτιμήσεις. Δεν απορρέει από πουθενά ότι οι βουλευτές σχεδιάζουν να φύγουν. Τώρα σε κάθε περίπτωση ο καθένας μπορεί να κάνει ότι θέλει και αύριο το πρωί.


Σχολιασμός Νικηφόρου

Ενώ εσείς κ. Καθηγητή μου που εκδηλώσατε την προτίμηση σας υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ σε ποιους βουλευτές ανήκετε;




Αν υπάρξει πρόταση για συμμετοχή στην κυβέρνηση προς την ΔΗΜΑΡ στο πλαίσιο του ανασχηματισμού που σχεδιάζει το Μέγαρο Μαξίμου, πως θεωρείτε ότι θα πρέπει να αντιδράσει;

Δεν ξέρω αν θα γίνει στην ΔΗΜΑΡ ή αν θα γίνει σε πρόσωπα. Προσωπικά πιστεύω ότι δεν πρέπει να υπάρξει εμπλοκή σε αυτά τα πράγματα. Ούτε η ΔΗΜΑΡ ως κόμμα ούτε κάποιος από εμάς. Εάν με ρωτάτε προσωπικά, σε καμία περίπτωση δεν θα δεχόμουν.

Σχολιασμός Νικηφόρου

Μην ορκίζεστε κ. Καθηγητή μου. Γιατί από φιλαράκι του Γιώργου Παπανδρέου σήμερα έχετε φτάσει θεωρητικός του ΣΥΡΙΖΑ μια και επιθυμείτε την συνεργασία μαζί του και μάλιστα υποστηρίζετε ότι θα κυβερνήσετε την χώρα με τις άλλες αριστερές δυνάμεις.
Με την προσχώρηση της ΔΗΜΑΡ στο ΣΥΡΙΖΑ  μπορείτε να μου πείτε τις άλλες δημοκρατικές δυνάμεις που θα σχηματίσετε κυβέρνηση; Παρατηρώ κ. καθηγητή μου η συνεργασία σας με τον κ. Γιαλοψό μάθατε τόσα πολλά που ξεπεράσατε κάθε προσδοκία ερωτήσεις που σας έκαναν