Σάββατο 24 Μαΐου 2014

Γιώργος Γκιώνης που άφησε μέσα στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου να ταπεινώνουν υπάλληλοι του καζίνο το Δήμο χωρίς να αντιδράσει

Ποιος θα μπορέσει να ξεχάσει τις σκηνές απείρου κάλους που ζήσανε οι δημότες μέσα στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου που αποτελεί για κάθε Δήμο τον πολιτικό του ναό. .
Που πρωταγωνιστές είχε όχι τα αφεντικά αλλά τους υπαλλήλους του Καζίνο. Που νόμισαν ότι μπορεί να σηκώσουν κεφάλι και μέσα στο ναό της των δημοτών θα έρθουν κάποιοι απίθανοι για να πουν ότι " Όποιος πειράξει το καζίνο θα του κόψω τα χέρια" Και ο Δήμαρχος και ο πρόεδρος του Δημοτικού συμβουλίου αντί να τους πετάξουν έξω  από την αίθουσα που είχαν την πλειοψηφία στο δημοτικό συμβούλιο δέχτηκαν αδιαμαρτύρητα την μεγάλη προσβολή.
Δήμαρχος ήταν ο Γιώργος Γκιώνης που σήμερα ζητά πάλι να σε διοικήσει για να ξαναζήσεις αυτές τις απαράδεκτες εικόνες
Και βρέθηκα μόνο εγώ που έβγαζα μια εφημερίδα τον Ν τελάλη και δεν είχα καμία εξάρτηση για να γράψω σε πρωτοσέλιδα



Να γιατί μπορώ να γράφω ελεύθερα την γνώμη μου και κανένας δεν μπορεί να μου πει κάνε πέρα να περάσω Ο Νικηφόρος λοιπόν τα έβαλε με αυτούς που τον ταπείνωσαν. Και έρχεσαι τώρα εσύ με την ψήφο σου να επιβραβεύσεις αυτόν που δεν τόλμησε να πει στον υπάλληλο του ( αφού ο Δήμος είναι συνέταιρος και όχι υποτακτικός του καζίνο) φύγε από την αίθουσα. Και μετά να ζητήσει και την απομάκρυνση από την διεύθυνση της επιχείρησης. Μπορεί οι δυο αυτές εφημερίδες οικονομικά να με κατέστρεψαν πλην όμως κανένας δεν θα τολμήσει να μου τραβήξει το χαλί κάτω από τα πόδια.
Και υποστηρίζω τον κ. Παύλου γιατί τον θεωρό καλύτερο του κ. Γκιώνη. Και δεν έχω καμία εξάρτηση αφού το επιτελείο του προεκλογικού αγώνα δεν μπαίνει στον κόπο να με ενημερώσει και εμένα με τις ανακοινώσεις που βγάζει. Και τις οποίες παίρνω από τα διάφορα μπλοκ.