Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Όταν ενεργοποιείσαι μόνος σου αυτό σημαίνει ότι καλωσορίζεις το άγνωστο


Βασιλική –Αναστασία Κουρούμπαλη  υποψήφια δημοτική σύμβουλος με το ψηφοδέλτιο Νανόπουλου για το δήμο Κορινθίων
Κάποτε πήγε στα παρασκήνια του θεάτρου που έπαιζε η μεγάλη μας τραγωδός Μαρίκα Κοτοπούλη μια κοπελίτσα και της είπε ότι θέλει να γίνει ηθοποιός . Και  η μεγάλη τραγωδός την ρώτησε πόσο χρονών είναι. Και αυτή απάντησε  ότι είναι 21 χρονών . Και γυρίζει και λέει σε μια συνάδελφο της η μεγάλη μας Μαρίκα « Άραγε υπάρχει ακόμα αυτή η ηλικία;»
Ακριβώς αυτό έπαθα όταν γνώρισα την νεαρή Βασιλική--Αναστασία Κουρούμπαλη και μάλιστα όταν  μου είπε ότι έχει ζήσει μόνο 21 πρωτοχρονιές.
Κάποτε στα δικά μας χρόνια ένας νέος ή μια νέα θεωρείτο ακόμα παιδί στα χρόνια αυτά όταν βρισκόταν  Τώρα μπορεί να μιλήσεις μαζί του και να σε φέρει σε δύσκολη θέση.

  Την Βασιλική – Αναστασία δεν την γνώρισα τυχαία αφού είναι εγγονή του Γιώργου Κουρούμπαλη που θα το θεωρούσα τιμή αν μέσα στον κατάλογο των φίλων του διάβαζα και το δικό μου όνομα.

Γιατί πιστεύω ακράδαντα στα λόγια που διάβασα επάνω σε ένα τοίχο όταν έμενα στην Πεύκη ένα από τα ωραιότερα προάστια των Αθηνών.
Και ο ανώνυμος φιλόσοφος έγραφε ότι « …οι φίλοι είναι ο τρόπος του Θεού να ζητήσει συγνώμη για τους συγγενείς που μας έδωσε»
Για να καταλάβετε πόσο εκτιμώ τον παππού Γιώργο Κουρούμπαλη στο τηλεφωνικό μου κατάλογο τον έχω γράψει ΑΝΘΡΩΠΑΡΑΣ
Και αυτός ο χαρακτηρισμός τα λέει όλα. Μπορεί κάποιοι να έχουν αντίθετη γνώμη από  την δική μου αλλά αυτό καθόλου δεν θα με επηρεάσει γιατί την γνώμη μου την έχω στηρίξει επάνω σε στοιχεία που εγώ τα θεωρώ ατράνταχτα.
Και όταν πληροφορήθηκα ότι η εγγονή του δικού μου φίλου θα έβαζε υποψηφιότητα ζήτησα να έχω μαζί της μια συζήτηση γιατί η λέξης συνέντευξης με τρομάζει επειδή εγώ δεν είμαι επαγγελματίας αλλά ερασιτέχνης δημοσιογράφος.
Ήρθε στο σπίτι μου στο Λουτράκι μαζί με τον παππού της. Και ο φίλος μου την έφερε από την Κόρινθο με βέσπα.
Και σε δική μου απορία πως ήρθαν με το δίκυκλο την απάντηση την έδωσε η Βασιλική – Αναστασία χωρίς ίχνος θρασύτητας ούτε εξυπνάδας αλλά  σεβασμού προς το πρόσωπο μου που πρώτη φορά με συναντούσε  που συνοδευόταν όμως από ένα λεπτό χιούμορ και ένα διακριτικό χαμόγελο που έκανε το όμορφο πρόσωπο της ακόμα ομορφότερο « … μα για να αποδείξουμε έμπρακτα ότι ο παππούς είναι ακόμα και για πολλά χρόνια νέος.»
Αμέσως κατάλαβα ότι το μήλο έπεσε ακριβώς στη ρίζα της μηλιάς και δεν υπήρχε καμία πιθανότητα να το χαλάσει κανένα «παράσιτο»
Νικηφόρος : Σε καλωσορίζω στο σπίτι μου και …
Βασιλική –Αναστασία :Και εγώ ευχαριστώ τον παππού μου που με έφερε να γνωρίσω έναν φίλο του. Που όμως θα σας απογοητεύσω . Γιατί ενώ σας γνωρίζει πολύς κόσμος εγώ δεν είχα την τύχη να σας συναντήσω.
Νικηφόρος: Μπορεί να είναι αυτό και  τύχη για σας γιατί  μη μπορώντας να σας προσφέρω καμία θετική υπηρεσία θα ήταν ένας χρόνος χαμένος .
Βασιλική – Αναστασία : Αυτό που λέτε δεν είναι σωστό γιατί μια νέα γνωριμία ακόμα και με αρνητικά στοιχεία να έχει από εμένα εξαρτάται να τα ΠΆΡΩ τα θετικά  και να με πλουτίσουν Και πάλι εγώ πρέπει να αποβάλω αυτά που δεν θα μου έκαναν καλό αν τα κρατούσα. Και επιτυχία σε μένα θα ήταν να τα ξεχωρίσω και να τα …αποχαιρετήσω.
Ομολογώ ότι αυτός ο διάλογος που είχα με το καλωσόρισμα με προβλημάτισε γιατί έπρεπε να σταθώ στο ύψος της συζήτησης που με οδήγησε η νεαρά φοιτήτρια με λόγια απλά και με ύφος ενός παιδιού που συζητούσε με μια φίλη της πράγματα καθημερινά .
Νικηφόρος : Σχεδόν δεν γνωρίζω τίποτα για σένα
Βασιλική –Αναστασία: Δεν θα κουραστώ λόγω ηλικίας να σας συστηθώ. Γιατί μια νεαρή φοιτήτρια δεν έχει πλούσια  σταδιοδρομία παρά μόνο πολλά όνειρα και τα οποία δεν μπορούν όλα να εκπληρωθούν .Και εδώ πρέπει να σταθούμε χωρίς να μας απογοητεύσουν γιατί μόνο στα παραμύθια και στον παλιό Ελληνικό
κινηματογράφο όλα είχαν ευτυχισμένο φινάλε
  Πριν από 21 χρόνια γεννήθηκα στην Κόρινθο και από τότε μένω στον συνοικισμό.
Κάποιοι νόμισαν ότι τυχαία βρέθηκα στην Πάντειο  και στο τμήμα Πολιτικές επιστήμες
Όλα αυτά που έγιναν σε μένα ήταν προδιαγεγραμμένα αφού έζησα μέσα σε ένα περιβάλλον που την κατεύθυνση την έδινε ο παππούς μου.
Και λέγοντας κατεύθυνση εννοώ  την πολιτική με την νοοτροπία του Γιώργου Κουρούμπαλη. Πού σημαίνει να προσφέρεις την βοήθεια σου στον ανώνυμο που είναι και αδύναμος  Μεγαλώνοντας μέσα σε ένα τέτοιο περιβάλλον ήμουνα καταδικασμένη  ( τραβάτε μου και ας κλαίω) να ακολουθήσω τα βήματα του Παππού μου. Που γνωρίζω ότι η κληρονομιά  αυτού του ονόματος  είναι πολύ βαριά μια και με υποχρεώνει να μη το προδώσω. Και προδοσία εδώ σημαίνει να απογοητεύσω τον κόσμο όχι μόνο αυτόν που θα με ψηφίσει αλλά και αυτούς  που θα ψηφίσουν άλλους.
Γιατί πολιτική σημαίνει  όχι να πατήσω επάνω στους ανθρώπους που θα με ψηφίσουν για να φανώ και να φύγω από την ανωνυμία και να γίνω επώνυμος και να ξεχάσω μετά  Αυτό σημαίνει προδοσία. Και ο παππούς Κουρούμπαλης από μικρά παιδιά μας υποχρέωσε αυτή την λέξη να την βγάλουμε από το λεξιλόγιο μας αφού για μας δεν υπάρχει.
Νικηφόρος :Τι νομίζεις ότι μπορείς να προσφέρεις στο Δήμο Κορινθίων αν με το καλό εκλεγείς.
Βασιλική— Αναστασία: Είτε εκλεγώ είτε δεν εκλεγώ αυτό που μπορώ να υποσχεθώ είναι ένα. Να συνεχίσω αυτά που από μικρή έβλεπα να κάνει ο παππούς μου Να βοηθάει τον κόσμο.
Τώρα αν ο κ. Δήμαρχος νομίζει ότι μπορώ κάπου να προσφέρω υπηρεσίες θα είμαι στη διάθεση του.
Νικηφόρος : Ως νέα κοπέλα που είσαι τι έχεις διαπιστώσει ότι απουσιάζει από το Δήμο Κορινθίων. 

Βασιλική— Αναστασία: Νομίζω ότι εμείς οι νέοι  σήμερα είμαστε λίγο φιλοκατήγοροι και τα θέλουμε όλα χωρίς την δική μας προσπάθεια.
Διάβασα κάτι που είπε ο συνυποψήφιος μου κ. Λάσκας ότι πρέπει να ποντάρουμε επάνω στον τουρισμό τον αθλητικό. Και συμφωνώ απόλυτα μαζί του. Και γνωρίζω ότι την πρώτη θέση έχει το ποδόσφαιρο αλλά όμως και τα άλλα αθλήματα. Γνωρίζω ότι υπάρχει μια πολύ καλή δημοτική βιβλιοθήκη την οποία πρέπει να την αξιοποιήσουμε . Να την γνωρίσουν οι δημότες που είμαι βεβαία ότι δεν την γνωρίζουν
Αλλά ούτε και το θεατρικό τμήμα που θέλει αναβάθμιση
Επίσης στο δήμο μας πρέπει να προσέξουμε την εργαζόμενη μητέρα.
Νικηφόρος : Η ενασχόληση σου με τα δημοτικά δεν θα είναι σε βάρος των σπουδών σου.
Βασιλική – Αναστασία : Λάθος. Και μάλιστα πολύ μεγάλο. Στο δήμο θα κάνω την πρακτική μου αφού σπουδάζω πολιτικές επιστήμες.
Νικηφόρος : Ευχαριστώ που μου έδωσες την σπάνια ευκαιρία να μάθω πως σκέπτονται οι νέοι. Αλλά εσύ το παράκανες μια και μου έκανες …φροντιστήριο.
Βασιλική – Αναστασία. Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια  

Σχολιασμός Νικηφόρου
Με ρωτάνε πολύ πως είναι δυνατόν στην ηλικία που είμαι που ποτέ δεν την έχω κρύψει γιατί δεν αισθάνομαι κανένα μειονέκτημα να ασχολούμαι τόσο έντονα με τα κοινά. Είτε αυτά είναι πολιτικά είτε αθλητικά . Και να η απάντησης . Η συζήτηση που είχα με την φοιτήτρια Βασιλική – Αναστασία Κουρούμπαλη  που ομολογώ έμαθα από ένα καθαρό μυαλό πως σκέπτονται οι νέοι μου έδωσε δυνάμεις να μπορέσω να ανταποκριθώ στις υποχρεώσεις μου της δημοσιογραφικές –ερασιτεχνικές.
Μέχρι σήμερα πουθενά δεν αδίκησα κανέναν και δεν με ενδιαφέρουν οι κινήσεις των άλλων εναντίον μου. Το να μου σπάσουν δυο φορές το αυτοκίνητο μου και να μου το βάψουν μια αυτό δεν λέει απολύτως τίποτα. Αυτό όμως που με λυπεί είναι που είμαι υποχρεωμένος κάποιους να τους ακολουθήσω πάντα από θέσεως άμυνας και αυτό με προβληματίζει.
Μιλώντας λοιπόν με νέα παιδιά παίρνω από την ζωντάνια τους και προσπαθώ να αποδείξω ένα δικό μου πιστεύω που όταν το υποστήριζα κάποιοι με χλεύαζαν στην κυριολεξία.
Σήμερα η χώρα μας έχει τα καλύτερα νιάτα και αυτό αποδεικνύεται πολύ εύκολα διαβάζοντας τον διάλογο που είχα με την Βασιλική  Αναστασία  Κουρούμπαλη που  στην κυριολεξία μου έκανε φροντιστήριο. Και χωρίς ίχνος έπαρσης και αυτό μετρά. Βέβαια υπάρχει και το ποσοστό των νέων που δεν είναι σωστοί. Μα και εγώ θυμάμαι στην εποχή μου το  εθνικό παιχνίδι σε όλη την Ελλάδα ήταν ο πετροπόλεμος. 
Ας πλησιάσουμε λοιπόν τα νιάτα και ας τα εμπιστευθούμε αν θέλουμε να δούμε μια Ελλάδα καλύτερη.
Δεν ξέρω τι θα ψηφίσετε για τον δήμο Κορινθίων και θα είμαι ο τελευταίος που θα μπορούσα να σας υποδείξω τι να κάνετε. Αν όμως και ΨΗΦΊΣΕΤΕ ΝΑΝΟΠΟΥΛΟ η ΒΑΣΙΛΙΚΗ  ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ  ΚΟΥΡΟΥΜΠΑΛΗ νομίζω ότι θα νοιαστεί και για το Δήμο αλλά και για τον Δημότη.