Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Μια Λουτρακιότισα που την στείλαμε ευτυχώς στο Καναδά για να διαπρέψει.

Έλαβα την παρακάτω επιστολή που με υπερηφάνεια την δημοσιεύω 
Αγαπητέ κύριε Σκούρτη



Κατ'αρχήν θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την υποστήριξή σας καθώς και για την αναφορά σας στο όνομά μου.Επίσης με ενημέρωσε ο φίλος μου ο Γιώργος Κοντός για εσάς και για το έργο σας. Επιφυλάσσομαι να σας ευχαριστήσω και έμπρακτα δημοσιεύοντας στο μπλογκ σας το οποίο θα κάνω άμεσα - παρουσιάζοντας μία εργασία μου την οποία είχα δώσει στο Πανεπιστήμιο εδώ University of Sherbrooke στο μάθημα της Θεολογίας το οποίο παρακολουθώ και αναφέρεται στον βίο και πολιτεία του Αγίου Γρηγορίου του Νύσση την οποία έγραψα στην Ελληνική γλώσσα και είναι η μόνη εργασία η οποία έκανα στα Ελληνικά.'Ολες οι υπόλοιπες εργασίες μου είναι στα Αγγλικά. Όσον αφορά την ανακοίνωσή σας θα σας παρακαλούσα να διορθώσετε μία λεπτομέρεια η οποία πιθανότατα εγώ να ευθύνομαι γιατί δεν υπήρξα σαφής και η οποία είναι οι εξής και θα πρέπει οπωσδήποτε να διευκρινιστεί και να διορθωθεί. Τις αφίσες μου δεν τις έσκιζε  ο Γκιώνης αλλά ο ανταγωνιστής τουριστικός πράκτορας με τον οποίο είναι φίλοι. Δεν θα μπορούσα να αποδώσω αυτήν την ευθύνη στον Γκιώνη. Τις αφίσες μου γενικώς τις έσκιζε ο τουριστικός πράκτορας μέσω είτε οικογενειακών του προσώπων την νύχτα είτε βάζοντας άλλα δικά του άτομα. Οι αφίσες ήταν στις κολόνες σκορπισμένες σε πάρα πολλά σημεία του Λουτρακίου καθώς και σε τοίχους και την επόμενη ημέρα το πρωί ήταν ΟΛΕΣ σκισμένες και εξαφανισμένες ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ έβλεπα δικές του αφίσες ( του άλλου τουριστικού γραφείου στο ίδιο σημείο.) Θα ήθελα σας παρακαλώ πολύ αν το θεωρείτε πρέπον να το δημοσιεύσετε αυτό και να το διορθώσετε. Ο τουριστικός πράκτορας αυτός τον οποίο γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά ποιός  είναι προσωπικός φίλος του Γκιώνη -είχε προταθεί για δημοτικός σύμβουλος αλλά στην συνέχεια αποσύρθηκε για ευνόητους λόγους -ώστε όπως πιστεύω να μην δεσμευτεί σε περίπτωση αποτυχίας του Γκιώνη. Αυτό αποτελεί μία πάγια τακτική του όλα τα χρόνια ώστε να μπορεί να ελίσσεται ανάλογα με τα οποιαδήποτε εκλογικά αποτελέσματα. Επιπλέον το θέμα της χηρείας μου καθώς και των 3 παιδιών μου δεν το εξέθεσα ποτέ. Πάντοτε αυτό το οποίο ήθελα να τονίσω ήταν την δυναμική μου επαγγελματική μου παρουσία στον χώρο μου ως διπλωματούχος ξεναγός και ως άνθρωπος ο οποίος είχε συμμετάσχει δυναμικά στον τουριστικό χώρο δια μέσου της προσφοράς μου και των γνώσεών μου. Σαν διπλωματούχος ξεναγός είχα καταξιωθεί στον χώρο μου παντού -πλην του Λουτρακίου για ευνόητους λόγους. Ουδέποτε ζήτησα κοινωνική συμπαράσταση όσον αφορά το θέμα της χηρείας μου - δεδομένου ότι πάντα θεωρούσα ότι είχα την ευλογία να μου δίνει ο Θεός με μοναδική και ηράκλεια δύναμη ώστε ν'αντιμετωπίζω την κάθε δυσκολία η οποία μου εμφανιζόταν στην ζωή μου και να μεγαλώνω τα 3 μου παιδιά με αξιοπρέπεια. Αποτέλεσμα και σαν έμπρακτη απόδειξη αυτού αποτελεί  το γεγονός ότι έφυγα χωρίς καμία υποστήριξη από πουθενά και ήρθα στον Καναδά μόνη μου με τα παιδιά μου. Αυτό το οποίο με πίκρανε ιδιαίτερα ήταν η μη υποστήριξη μου επαγγελματικά -ως άνθρωπος ο οποίος θα μπορούσα να είχα συνεισφέρει στην τουριστική ανάπτυξη του Λουτρακίου και βεβαίως να είχα εξελιχθεί ως προς το καλύτερο και εγώ η ίδια όσο και ο τόπος μου. Δυστυχώς το μόνο που συνέβει ήταν η περιθωριοποίησή μου - μέσω της άρνησης και ενός ανελέητου ανταγωνισμού βρώμικου και με φτηνά επιχειρήματα τα οποία θα μπορούσα κάποτε να σας τα παρουσιάσω. Το θέμα με τις αφίσες αποτελεί ένα μικρό πταίσμα πιστέψτε με.  Συνοψίζοντας θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για άλλη μία φορά. Να είστε πάντα καλά και να σας ευχαριστήσω για την υποστήριξη.Παρακαλώ όπως διορθώσετε εκείνη την λεπτομέρεια. Κων/να Μουζάκη

Με εκτίμηση,
Κωνσταντίνα Μουζάκη | constantinamouzaki@windowslive.com

Σχολιασμός Νικηφόρου 
Κρίμα κ. Γκιώνη που δεν είσαστε σωστός και δίκαιος απέναντι σε μια γυναίκα τόσο αξιόλογη.Να γιατί δεν θέλατε την δημόσια συζήτηση,Αλλά θα αναγκαστείτε να απαντήσετε. Δεν είμαι με κανέναν υποψήφιο Δήμαρχο. Απλά και ξάστερα είμαι εναντίον σου. Ε΄πειδή είσαι δειλός και δεν μου κάνεις για ταγός.