Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Καταδικάστηκα ερήμην δώδεκα μήνες για συκοφάντηση δυσφήμιση

Από το τριμελές πλημμελειοδικείο Κορίνθου σήμερα 13 Μαϊου του σωτηρίου έτους 2014 καταδικάστηκα ερήμην ( που σημαίνει χωρίς την δική μου παρουσία επειδή ο δικηγόρος μου από την Αθήνα δεν μπορούσε να έρθει) ΣΕ ΔΏΔΕΚΑ ΜΉΝΕΣ γιατί δυσφήμισα μέσω του τύπου τον αρχιφύλακα κ. Αθανάσιο Ιατρού που στην γενική συνέλευση της ένωσης δημιούργησε επεισόδια σε βάρος του κ. Μιχάλη Πρωτόπαπα  Και εγώ θεώρησα σωστό να ενημερώσω με ανοικτή μου επιστολή που δημοσίευσα στον τότε Αστυνομικό Διευθυντή για τα επεισόδια που ένα όργανο της τάξεως δημιούργησε.Και όταν πήγα να τον ρωτήσω τον κ. αστυνομικό διευθυντή γιατί δεν εξέτασε τα καταγγελλόμενα από εμένα πήρα την απάντηση που ακόμα τα αυτιά μου βουίζουν ότι δεν διαβάζω εφημερίδες. Βέβαια τώρα που έγινε πολίτης θα έχει τον χρόνο να διαβάζει με την άνεση του εφημερίδες.
Μάρτυρες δε κατηγορίας ήταν ο κ. Τσιχριτζής πρόεδρος της Ε Π Σ Κορινθίας Ο κ. Γεροβασίλης εκ των στυλοβατών του Κορινθιακού ποδοσφαίρου που πηγαίνει όπου υπάρχει εξουσία. Και ο κ. Δημόπουλος ο επονομαζόμενος και πιστολέρο Αφού απείλησε τον γνωστό Κορίνθιο Δημοσιογράφο Βασίλη Δελή ότι αν δεν συνόδευε το παιδί του θα τον σκότωνε μέσα στο δρόμο.
Όλους αυτούς  τους ευχαριστώ που μου δίνουν την σπάνια ευκαιρία να λύθούν τα χέρια μου.  Και τώρα αρχίζει ο Τσάμικος ένας λεβέντικος χορός.