Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

Παρουσιάζω κάποιους κουρασμένους λόγω ηλικίας του ψηφοδελτίου Παύλου στους Αγίους Θεοδώρους

Αλέκος Πυργάλης


Έχω γεννηθεί το 1964 και είμαι Μόνιμος κάτοικος Αγίων Θεοδώρων απ το 1990. Διατηρώ κατάστημα φωτιστικών – αντίκες στους Αγίους Θεοδώρους Είμαι παντρεμένος και έχω δύο κόρες Έχω εργαστεί στο χώρο του τύπου απ την ηλικία των 13 ετών (εφημερίδα έθνος) ενώ διατηρούσα για μεγάλο χρονικό διάστημα κατάστημα στη περιοχή μοναστηράκι Είμαι κάτοχος πτυχίου γραφικών τεχνών με πολλές διακρίσεις στο χώρο της συντήρησης έργων τέχνης. Υπήρξα αντιπρόεδρος του εμπορικού συλλόγου Αγίων Θεοδώρων καθώς και ιδρυτικό του μέλος Έχω βραβευτεί με έπαινο εξαιρετικής παρουσίας για την συμμετοχή μου στην πανελλήνια έκθεση στην σωληνουργία Κορίνθου για το 2010 και 2012


Παύλος Σπηλιόπουλος
Ο Παύλος Σπηλιόπουλος είναι 52 ετών και δραστηριοποιείται στο χώρο των επιχειρήσεων και ειδικότερα στο τμήμα των αυτοκινήτων για περισσότερα από 30 χρόνια Επίσης δραστηριοποιείται και στο χώρο της εστίασης καθώς είναι ιδιοκτήτης του καφέ μπαρ tropical Είναι έγγαμος με δύο παιδιά ενώ ασχολείται με το αθλητισμό και ιδιαίτερα με το ποδόσφαιρο Είναι απόφοιτος Λυκείου και της τεχνικής σχολής Διπλάριους ( με ειδίκευση στο χώρο του αυτοκινήτου) Είναι μόνιμος κάτοικος της περιοχής Kιάφα Μπέκα των Αγίων Θεοδώρων από το 1990

 Παναγιώτα Γανέλη
Η Παναγιώτα Γανέλη είναι γεννημένη στις 27/2/1976 Και είναι μόνιμη κάτοικος Αγίων Θεοδώρων από το 1981 Είναι παντρεμένη με τον Ευάγγελο Σιούτη και έχει δύο ανήλικα παιδιά . Διατηρεί σνακ –μπαρ με την ονομασία << για φαγάκι>>. Είναι ιδιαίτερα φιλόζωη και φροντίζει κυρίως αδέσποτα Αγαπάει τον τόπο της και θέλει να μπορεί να καμαρώνει για αυτόν .αυτός άλλωστε και ο λόγος για τον οποίο αποφάσισε να ασχοληθεί με τα κοινά
. Θωμάς Δημητρίου

Ονομάζομαι Θωμάς Δημητρίου του Δημητρίου ,είμαι γεννημένος και μεγαλωμένος και μόνιμος κάτοικος Αγίων Θεοδώρων από το 1984 Είμαι παντρεμένος με την Ελένη Δρίτσα του Κωνσταντίνου και έχουμε μαζί 4 κοριτσάκια Εργάζομαι ως σωληνουργός σε τεχνική εταιρία και τον ελεύθερο χρόνο μου παίζω ποδόσφαιρο και ασχολούμαι γενικά με τον αθλητισμό και τον πολιτισμό

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΟΥ ΕΥΡΙΠΙΔΗ Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Κυψέλη από οικογένεια με καταγωγή την Κρήτη. Αποφοίτησα από το 35ο Λύκειο Κυψελης .Είμαι κάτοικος των Αγ. Θεοδώρων από το 2004. Είμαι έγγαμος και πατέρας τριών παιδιών,17 - 16 και 8 ετών . Είμαι επιχειρηματίας και διευθύνω εταιρεία στα Μέγαρα με αντικείμενο την εμπορία φαρμάκων, καλλυντικών . Η αγάπη και το ενδιαφέρον μου για τα κοινά εκδηλώθηκε από τα μαθητικά μου χρόνια έως και σήμερα και συμμετείχα ενεργά στα 15μελες συμβούλια και αργότερα σε πολλούς αθλητικούς συλλόγους. Σε όλη μου την πορεία πρωτοστάτησα και πρωτοστατώ στη δράση συλλόγων εθελοντικής, κοινωνικής προσφοράς και πρωτοβουλίας. Από μικρή ηλικία ασχολήθηκα με τον αθλητισμό (ΠΥΓΜΑΧΙΑ).. Είμαι Αντιπρόεδρος στην τοπική ποδοσφαιρική ομάδα των Αγ. Θεοδώρων. Μέλος της Λέσχης Μοτοσικλετιστών Αγ. Θεοδώρων (Λ.Ε.Μ.Α.Θ) όπου και εκπροσώπησα τους Αγ .Θεοδώρους στο παγκόσμιο πρωτάθλημα μηχανών στην Τουρκία . Μέλος στην Δασοπροστασία των Αγ. Θεοδώρων. Με ξεκάθαρα λόγια και με ειλικρινά θέλω σε όλους να γνωστοποιήσω πως η κίνηση μου αυτή να είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος έγινε γιατί θέλω με όλες μου τις δυνάμεις να προσφέρω στο τόπο μας, θέλω να συνεργαστώ με όλους τους συνδημότες για να λύσουμε στο ακέραιο τα προβλήματα του τόπου μας και να πραγματοποιήσουμε με έργα τις ιδέες που έχουμε όλοι μαζί και που σίγουρα θα αλλάξουν προς το καλύτερο την μορφή του δήμου μας. Όμως δεν πρέπει να μείνουμε στα λόγια αλλά θα πρέπει να προχωρήσουμε δυναμικά με πράξεις και έργα. Πιστεύω πως σε αυτές τις εκλογές θα πρέπει να βάλουμε στην άκρη τις πολιτικές μας ιδεολογίες και να ψηφίσουμε πρόσωπα, ανθρώπους που έχουν ψυχικά αποθέματα και γνώσεις για να υπηρετήσουν το σύνολο της τοπικής κοινωνίας και το συμφέρον του Δήμου Λουτρακίου-Αγ. Θεοδώρων- Περαχωρας. Να ψηφίσουμε ανθρώπους που θα αφουγκραστούν τον παλμό της τοπικής κοινωνίας, που θα αφουγκραστούν την γερουσία και την νεολαία του τόπου. Θέλω να σας διαβεβαιώσω πως είμαι ένας από τους ανθρώπους που σε καμία περίπτωση δεν εξυπηρετώ και δεν θα εξυπηρετήσω τα μικροσυμφέροντα των λίγων αντίθετα θα συγκρουστώ μαζί τους. Με φιλικούς και εγκάρδιους χαιρετισμούς ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Σχολιασμός Νικηφόρου 
Πανούλη Ηλιακόπουλος σου παρουσιάζω τους παραπάνω υποψηφίους του κ. Παύλου στους Αγίους Θεοδώρους. Και θα ήθελα να μας έλεγες αν είσαι μικρότερος από αυτούς.
Μη παίζεις με τις ηλικίες γιατί δεν θα σου βγει σε καλό.