Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

Αργυρώνητοι κονδυλοφόροι Ηλιακόπουλε και Γιαλοψέ την άποψη σας επάνω στους αριθμούς που δημοσιεύω

Κατάσταση εξόδων για δασοπροστασία στα δώδεκα χρόνια  που Δήμαρχος ήταν ο Παύλος Παύλου 


Αυτά είναι τα έξοδα που έκανε ο Δήμος στα δώδεκα χρόνια που την διοίκηση την είχε η Αδέσμευτη Κίνησης Πολιτών.
                                                        



Επειδή εγώ είμαι φερτός αλλά όχι από την Κέρκυρα ούτε και από την Καλαμάτα  μα ούτε και από την Αθήνα αλλά από ένα μικρό χωριό της Κορινθίας που ονομάζεται Κλένιες περιμένω να πάρετε θέση και να μας πείτε που τα πήγαινε τα  ευρώπυλα ο εκλεκτός σας κ. Γκιώνης; Αντί να μεταμφιέζεται η Καλαματιανή αλώπηξ και να παρακολουθεί τις ομιλίες του ευεργέτη του να καθίσει και να απαντήσει επάνω σε αριθμούς και όχι εκθέσεις ιδεών Αλλά πέσατε επάνω σε πολιτισμένους που σεβαστήκανε τους πολιτικούς των αντιπάλους. Και επειδή εγώ είμαι του δικού σας επιπέδου θα σας αντιμετωπίσω με το δικό σας τρόπο. Αργυρώνητοι κονδυλοφόροι  ( δεν το λέω εγώ αλλά ο κ. Γκιώνης για τον κ. Γιαλοψό και η κ. Γαννούλη για τον κ. Ηλιακόπουλο) τι έχετε να μας απαντήσετε για την διαχείριση των δικών σου χρημάτων από τον κ. Γκιώνη και από τον κ. Παύλου;
Περιμένω απαντήσεις αφού πρώτα μελετήσετε και οι τρεις σας τα λόγια του  Οδυσσέα Ελύτη
"Κάθε καιρός κι η ιερή του Εξέταση  Κάθε καιρός κι ο Άγιος Φραγκίσκος της Ασσίζης του"