Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

Ο Αρχιφύλακας Β τάξεως Αθανάσιος Ιατρού με δίκασε σε οκτώ μηνών φυλάκιση Και εμένα μου έδωσε μπροστά στους δικαστές να χαρακτηρίσω τον Τχσχρτζή Νεκροθάφτη του Κορινθιακιού ποδοσφαίρου

Χθες έγραφα απευθυνόμενος στον κ. πρόεδρος ( ένας είναι ο πρόεδρος ) :Μιχάλη Τσιχριτζή να μη ξεχάσεις το αυριανό μας ραντεβού  στο εφετείο Ναυπλίου 
Ήρθε στο ραντεβού και κατέθεσε με το χέρι στο Ευαγγέλιο ότι δεν υπήρχαν μπράβοι στη Γενική Συνέλευση . Το ίδιο επανέλαβαν και οι μάρτυρες κατηγορίας Γιάννης Γεροβασίλης και ο Δημήτρης Δημόπουλος ( αυτός μαθαίνω ότι πηγαίνει και σε Μοναστήρια και μάλλον θα νηστεύει λόγω των ημερών ) 
Ο Συν-κατηγορούμενος Δημήτρης Προβής αθωώθηκε γιατί δεν μπορούσε να διαβάσει τα κείμενα μου και ότι ήταν και φίλος του πατέρα του μηνυτή μου. 
Για μένα ήταν η σημερινή μέρα γιορτής γιατί μπόρεσα να έρθω σε αντιμέτωπος με τον Μιχάλη Τσιχριτζή που τον χαρακτήρισα μπροστά στους δικαστές του τριμελούς εφετείου ότι είναι ο νεκροθάφτης του Κορινθιακού ποδοσφαίρου και ότι ως πρόεδρος της Κορίνθου με τις πράξεις του αλλά και τις παραλείψεις φρόντισε να χάσει η Κόρινθος δυο πρωταθλήματα. Και ενώ μπορούσε να ζητήσει την ποινική μου δίωξη έκανε την παλαβή Βέβαια αυτός τηρεί την δική του τακτική βάζει άλλους να με μηνύουν Από εδώ και πέρα θα έχουμε πολλές συναντήσεις κ. Τσιχριτζής  
Στο Σ Δ Ο Ε και σε άλλες πόρτες μεγάλες μια και  την απόφαση θα την προσβάλουμε στον Άρειο Πάγο.