Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

Ο Θεός μας έδωσε δυο αυτιά και ένα στόμα.Για να μας δείξει ότι πρέπει να ξεστομίζουμε τα μισα από αυτά που ακούμε

Με απόφαση του τριμελούς Εφετείου Ναυπλίου καταδικάστηκα με οκτώ μήνες φυλάκιση η οποία μετατράπηκε σε 3.200 ευρώ ή σε δραχμές 1.088.000.


Καταπέλτης ήταν κ. Μ Τσιχριτζής ο οποίος τόνισε    Κυρία πρόεδρος Έπρεπε να είσαστε στην Γενική Συνέλευση για να καταλάβετε την προσφορά του κ. Ιατρού. Γιατί η κ. πρωτοδίκης κινδύνευσε με λιντσάρισμα" Και αυτό δεν το είπε κανένας τυχαίος αλλά δικηγόρος που γνωρίζει την σημασία της λέξεως. 
Λυντσάρισμα ή κατ'ευφημισμό Νόμος του Λυντς ή Λύντσειος νόμος ονομάζεται η συνοπτική διαδικασία που αναπτύχθηκε στις ΗΠΑ, κατά την οποία ο όχλος  προβαίνει αμέσως και χωρίς καμία νομική διατύπωση στην εκδίκαση  εγκληματία, καθώς και στην άμεση και "επί τόπου" (χώρου του εγκλήματος) εκτέλεση του ενόχου. Πρόκειται για μια μορφή αυτοδικίας και είναι παράνομη.
Και αναφερότανε στους :

Καραντάνης Γ --Κύρκας Αναστ  -- Ζάρκας Αναστ -- Φλεβάρης  Δ.--Νίκας Σπ. -- Κεφάλας Χρ--Σκούρτης Αναστ--Παναγιώτη Λαμπρινό --Αθανάσιο Πισιμίση και Γιώργο Μαργέτη και όλα τα μέλη της οικογένειας του που ήταν εκεί.
Προσωπικά έδωσα μάχη με τα γραπτά μου και προσπάθησα να αποδείξω ότι κανένας δεν τόλμησε να απειλήσει την κ. πρωτοδίκη που ήταν πρόεδρος της εφορευτικής επιτροπής και γνωστή του κ. αρχιφύλακα ( λόγω της εργασίας που κάνει ο κ. Ιατρού)
Τώρα αν όλοι αυτοί που έκαναν την συμμορία για να λιντσάρουν την κ. πρωτοδίκη δεν θίγονται δεν είναι δικό μου πρόβλημα. Εγώ μπορώ να περπατώ με το κεφάλι ψηλά.Αλήθεια κάποιοι άλλοι θα μπορούν να το κάνουν αυτό; 
.Εως τα δεκαπέντε μου χρόνια έπαιζα
Έως τα εικοσιπέντε μου αγάπησα 
Έως τα τριανταπέντε μου πολέμησα 
Έως τα πενήντα μου κέρδισα 
Τώρα αρχίζω να μαθαίνω 
.