Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Αλήθεια στην χώρα μας παίζουμε ποδόσφαιρο ή τσιλίκι Και αυτοί που το διοικούν γνωρίζουν ότι το θάβουν !!!

Παρακολούθησα τον αγώνα  Άρσεναλ -- Μονακό. Αλλά και Μπαρτσελόνα  Μάτζεστερ Σίτι 
Και έρχονται οι δικοί μας αγώνες. Π Α Ο Κ -- Εργοτέλη Ατρόμητος -- Π Α Ο και Ολυμπιακός -- Αστέρας Τρίπολης. 
Είναι σχεδόν ότι το καλύτερο έχει να παρουσιάσει το Ελληνικό και το παγκόσμιο ποδόσφαιρο. 
Και την καλύτερη κριτική  την πήρα από την γυναίκα μου η οποία μου είπε Άραγε αυτούς τους αγώνες δεν τους βλέπουν οι ποδοσφαιριστές που παίζουν σε Ελληνικές ομάδες. 
Βέβαια δεν τόλμησε να πει οι Έλληνες ποδοσφαιριστές γιατί όταν στις ομάδες μας οι πλειοψηφία των παικτών είναι ξένοι τότε τι να ζητήσεις και από ποιους 
Ποτέ δεν είδα το γήπεδο του Ολυμπιακού το ιστορικό Καραϊσκάκης να είναι άδειο και να παίζει η πρώτη σε φιλάθλους ομάδα της Ελλάδας 
Ποτέ δεν είδαμε αυτή την γύμνια και δεν πρέπει να την ταυτίζουμε με την οικονομική κρίση 
Η Ε Π Ο πλέον δεν μπορεί να σταθεί αλλά ούτε και οι πρόεδροι των ενώσεων. 
Με πρώτη και χειρότερη που είναι η δική μας. Είναι απαράδεκτο να μη απαντά στα ερωτήματα μου ο Μιχάλης Τσιχριτζής; όταν τον κατηγορώ για σοβαρές πράξεις αλλά και παραλείψεις. 
Και ενώ πηγαίνει μάρτυρας κατηγορίας σε βάρος μου δεν με μηνύει. 
Και να του έχω στείλει πάνω από εκατό ( 100) άρθρα μέσα στα οποία τον κατηγορώ για εγκλήματα που έχει κάνει σε βάρος του Κορινθιακού ποδοσφαίρου και αυτός να σιωπά. Αυτό είναι απαράδεκτο.