Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Ο Μάριο Μπαλοτέλι διδάσκει





Ο Μάριο Μπαλοτέλι τάσσεται κατά του ρατσισμού και συμβάλλει αποφασιστικά στην δράση της οργάνωσης «Ενωμένες Κοινωνίες των Βαλκανίων», που δραστηριοποιείται για την καταπολέμηση του φαινομένου.

Ο Ιταλός φορ στέλνει το δικό του μήνυμα, μέσω facebook, ακολουθώντας το παράδειγμα χιλιάδων χρηστών του διαδικτύου.

Δείτε παρακάτω το μήνυμα του επιθετικού της Λίβερπουλ, που εναντιώνεται στα κοινωνικά στερεότυπα που επικρατούν, καθώς και άλλων υποστηρικτών της καμπάνιας:

«Ναι, είμαι Ελληνίδα, αλλά δεν είμαι τεμπέλα, δεν σπάω πιάτα κάθε βράδυ, ούτε διασκεδάζω με τα χρήματα των Ευρωπαίων εταίρων μας». 

«Είμαι Ισπανός αλλά δεν μου αρέσουν οι ταυρομαχίες» 

«Η χώρα μου λέγεται Δημοκρατία της Τσεχίας και όχι Τσεχοσλοβακία που δεν υπάρχει πια». 

«Τρώω τζατζίκι και μουσακά αλλά δεν είμαι τεμπέλης» 

«Είμαι Ισπανίδα αλλά δεν χορεύω φλαμέγκο και δεν μου αρέσει το χαμόν».