Τρίτη 15 Μαΐου 2018

Το παραγάδι του Νικηφόρου στα βαθιά νερά της οδού Νοταρά 48.








Δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν να πλαισιώνουν τον εικονικό - Σκηνοθέτη Λουδοβίκο 14 ένας υβριστής των διαιτητών ( αμφισβήτησε τον ανδρισμό τους κατά τον χειρότερο τρόπο ) και από έναν εκδορέα διαιτητή για να παρακολουθήσουν τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας
Και ρωτώ δεν υπάρχει ένας σοβαρός άνθρωπος στην Νοταρά 48 που θα μπορούσε να δει όλα αυτά που είναι ξεδιάντροπα και προκαλούν την θλίψη; Μα δεν χρειάζεται μυαλό για να διακρίνεις όλα αυτά που δημιουργούν εικόνα απογοήτευσης και θα φτάσουμε πολύ γρήγορα τους αγώνες να μη τους παρακολουθούν ούτε οι αναπληρωματικοί γιατί δεν θα υπάρχουν.


Να ζητάς στοιχεία από ανθρώπους που αδικούνται και να σου λένε ότι δεν σου τα δίνω, Και ο λόγος είναι  απλός γιατί δεν έχω χρήματα για να αγοράσω λιβάνι.Που ομολογώ το απεχθάνομαι και ποτέ δεν το χρησιμοποιώ γιατί μου κάνει κακό στην υγεία μου. Και δεν με νοιάζει αν αυτούς που αρέσκονται στο λιβάνισμα δεν με βοηθούν και δεν μου δίνουν στοιχεία. 
Και μετά απορούν γιατί υπάρχουν επίορκοι διαιτητές και τους σφάζουν. Μα στον αδικαιολόγητο φόβο σας ποντάρουν και γίνονται Μονάρχες Και ή πρέπει να φύγετε από το χώρο του ποδοσφαίρου ή να αλλάξετε τρόπο που διεκδικείτε τα δικαιώματα σας που κανένας δεν μπορεί να σας πάρει.

Κατηγορώ τους φοβισμένους παράγοντες του Κορινθιακού ποδοσφαίρου που είναι η αιτία που ψήφισαν έναν αποτυχημένο πρόεδρο του Π Α Σ Κόρινθο που δεν έχει δώσει απαντήσεις επάνω σε ερωτήματα που του έχω υποβάλει . Και δεν τολμά να απαντήσει  στα ερωτήματα μου. Και με απαγορεύει σε μια χώρα δημοκρατική που είναι η Ελλάδα να του κάνω ερωτήσεις γιατί στην κυριολεξία θα τον ξεβράκωνα και το θέαμα θα είναι πολύ συναρπαστικό.. Έχουμε έναν πρόεδρε που αρνείται να δώσει απαντήσεις γιατί θα τον ανάγκαζαν να το βάλει στα πόδια ( σχήμα λόγου )  

Τώρα θα με ρωτήσετε γιατί μάχομαι για τα δικαιώματα αυτών των φοβισμένων  παραγόντων που φωνάζουν μ όλη την δύναμη της φωνή τους Κάψε με εικονικέ -Σκηνοθέτη Λουδοβίκο 14 αρκεί να με αλείψεις με λάδι. 
Ο Νικηφόρος θα είναι εδώ και θα γράφει την αλήθεια γιατί κανένας δεν μπορεί να τραβήξει το χαλί επάνω στο οποίο στέκομαι.Γιατί δεν έχω χαλί. Που σημαίνει ότι ούτε διαφημίσεις δέχομαι ούτε τραπεζώματα Και προκαλώ οποιονδήποτε να βγει και να ΄πει δημόσια όπως κάνω εγώ αν μου έχουν δώσει ένα μονόλεπτο ή να μου έχουν προσφέρει ένα καφέ.Να γιατί ο Λουδοβίκος δεν τολμά να πει λέξη σ όλα τα μηνύσημα που του γράφω.