Δευτέρα 21 Μαΐου 2018

Ναι έκανα λάθος για τον διαιτητή Κεφιλή!!!

η εικόνα προφίλ του Νικος Παπαριστειδης   Νικος Παπαριστειδης 

Σου έμεινε το ....άλλο διαιτητικό ταλέντο τώρα...


Σχολιάζει ο Νικηφόρος. 


Θα έκανα εγκληματικό λάθος αν συνέχιζα να επαινώ τον διαιτητή Κεφιλή μετά την εμφάνιση του στον αγώνα Ηρακλής Λεχαίου --Σπαθοβούνι. που στην κυριολεξία ντρεπόμουν που τγον παρακολουθούσα να προσβάλει την νοημοσύνη μου. 
Παίρνω και την αντίθετη άποψη με τον διαιτητή Ρούτσι που του είχα ασκήσει πολύ άσκημη κριτική γιατί αυτός μου έδωσε την αιτία. Όταν τον είδα κατά την φετινή ποδοσφαιρική περίοδο ν διαιτητεύει άψογα και μάλιστα σε πολύ δύσκολους αγώνες αν αυτό δεν το έγραφα δεν θα είκχα το δικαίωμα να ενημερώνω με τα γραπτά μου την κοινή γνώμη. 
Ναι μου έμεινε ο Μπεκιάρης που τον θεωρώ πολύ καλό διαιτητή. Αν και αυτός κάνει μια διαιτησία όπως έκανε ο Κεφιλής δεν θα μπορούσα και πάλι να θεωρώ τον εαυτό μου ότι είναι αντικειμενικός.Πάντως κ. Παπάρισείδη αν και το σχόλιο σας είναι ειρωνικό σας απαντώ γιατί πιστεύω στα λόγια του Βολταίρου " Διαφωνώ με ότι λες αλλά θα δώσω ακόμα και την ζωή ια να έχεις το δικαίωμα να το λες"