Παρασκευή 18 Μαΐου 2018

Νικηφόρος : Μα επιτέλους κανένας δεν μπορεί να σταθεί απέναντι μου!!!

Η Εξουσία οδηγεί στη διαφθορά και η απόλυτη εξουσία διαφθείρει απόλυτα  

                                                                  Λόρδος Άκτον 



Φωτογραφία του παπαφιλης βασιλειος.
... 
παπαφιλης βασιλειος Την προηγούμενη αγωνιστική ήταν
το γλέντι!Όταν το γνωστό ορεινό χωριό έχασε στην έδρα του από το γνωστό χωριό του Δήμου Κορινθίων!Εκεί που ο μπεσαλης πρόεδρος δεν έφερε τους Αθηναίους να αγωνιστούν.
Αυτος ο μπεσαλης πρόεδρος είναι η αδυναμία του Ρίνγκο,οποίος πρόεδρος γλίτωσε το λυντσάρισμα από το Ρίνγκο στο μεταξύ τους ματς!
Το γλέντι συνεχίστηκε τη Δευτέρα όταν ο γνωστός φουρνιαρης είπε σε γνωστό ταβερνιάρη ότι εμείς δεν ξεχνάμε που μας βοηθήσατε στις εκλογές και καθαρίσαμε να μείνετε!

Σήκω Σπύρο Νικα να δεις τους φουρνιαραιους 

της...ντροπής!!!


Βασίλη 

Αυτή η στάνη με φυλάκισε οκτώ ( 8 ) μήνες Και τώρα προκαλώ με τα γραπτά μου και κάνουν ότι δεν γνωρίζουν την Ελληνική γλώσσα. Με πούλησαν αυτοί που έβαλα τα στήθη μου Που τους πίστεψα ομολογώ αλλά αυτοί επένδυσαν επάνω μου  με την λέξη προδοσία.Εγώ όλους αυτούς μπορώ να τους κοιτάξω στα μάτια. Τους ρωτώ αυτοί μπορούν;
Εγώ τους χαρακτηρίζω συκοφάντες αυτοί μπορούν;.Τους χαρακτηρίζω εικονικούς αυτοί μπορούν; 

Θα μπορούσα να γεμίσω κόλλες αναρίθμητες αλλά αυτοί που θέλουν να τις διαβάσουν δηλώνουν ότι δεν γνωρίζουν Ελληνικά Γι αυτό και βρήκα τους στοίχους ενός ποιήματος να σολυ στείλω με πολλούς αποδέκτες 
Που είναι μια παρωδία του Κώστα Βάρναλη επάνω στο αριστούργημα του Κίπλιγκ Αν

Αν στην πλεμπάγια να μιλάει αρνιέται η αρετή σου
 κι όταν ζυγώνεις δυνατούς, στα δυο λυγάς στη μέση· 
κι αν μήτε φίλους μήτ’ εχθρούς ποτέ σου λογαριάζεις 
και κάνεις πως τους αγαπάς, αλλά ποτέ κανέναν 
αν δεν αφήνεις ευκαιρία κάπου να κακοβάνεις 
και μόνο, αν κάνεις το κακό, η ψυχή σου γαληνεύει, 
δικιά σου θα ‘ναι τούτ’ η Γης μ’ όλα τα κάλλη που ‘χει 
κι έξοχος θα ‘σαι Κύριος, αλλ’ Ανθρωπος δε θα’σαι!...