Τετάρτη 9 Μαΐου 2018

Νικηφόρος :Δεν πρέπει να είσαι αθώος αυτό πρέπει να το πιστέψει και η γραφειοκρατία.







Μην είσαι πρόβατο. Οι άνθρωποι μισούν τα πρόβατα. Τα τρώνε.





                            Έτσι στη σκοτεινή ταβέρνα
                            πίνουμε πάντα μας σκυφτοί.
                            Σαν τα σκουλήκια, κάθε φτέρνα,
                            όπου μας εύρει, μας πατεί.
                            Δειλοί, μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα,
                            προσμένουμε, ίσως, κάποιο θάμα!

Δέκα η ώρα το πρωί χτυπά το ξεχασμένο σταθερό τηλέφωνο μου και ακούω μια ευγενική ανδρική  φωνή να ρωτάει αν είμαι ο Γιώργος Σκούρτης Και σε θετική απάντηση μου είπε ότι τηλεφωνεί από την Αστυνομία Λουτρακίου και μα παρακαλεί να περάσω για δική μου υπόθεση που έχει σχέση με την δικαιοσύνη. 
Το μεσημέρι μαζί με τον φίλο μου Γιώργο Παππά πήγα στο Αστυνομικό τμήμα και εκεί ένας αρχιφύλακας μου είπε ότι συλλαμβάνουμε γιατί έχω σε βάρος μου μια οκτάμηνη καταδίκη και ενώ πλήρωνα μέχρι την 14 δόση από εκεί και πέρα σταμάτησα τις πληρωμές που ήταν άλλες 22. Γέλασα ειρωνικά και είπα στον εκπρόσωπο του νόμου ότι σύμφωνα με τα κρατούντα το δυσκολότερο είναι να αποδείξει την αθωότητα του ένας αθώος παρά ένας ένοχος. 
Βέβαια τον άνθρωπο τον μπέρδεψα και ζήτησε εξηγήσεις Και με ύφος απλό φυσιολογικό του είπα ότι έχω πληρώσει τις οφειλές μου.Με κοίταξε παράξενα γιατί δεν μπορούσε να πιστέψει ότι του έλεγα αλήθεια από την μια και από την άλλη ότι έκανε λάθος η κρατική μηχανή. Βλέποντας την επιμονή μου άρχισε ο άνθρωπος να κλονίζεται αλλά συνέχισε να γράφει την σύλληψη μου. 
Ευτυχώς που είχα παρέα τον Γιώργο Παππά που τον έστειλα στο σπίτι μου και πήρε τις εξοφλητικές αποδείξεις και τις έφερε στο  Αστυνομικό τμήμα    
Κέρωσαν οι  αστυνομικοί υπάλληλοι και με κοίταζαν με συμπάθια για την ταλαιπωρία μου αυτή. Και το πρόβλημα προέκυψε γιατί ξέχασα να στέλνω τις πληρωμένες αποδείξεις στην αρμόδια υπηρεσία του Εφετείου  Ναυπλίου. Και ερωτώ δεν έστειλα την πρώτη και δεν έστειλα την δεύτερη στην τρίτη γιατί δεν ζητούσαν από  την Αστυνομία να εξετάσει για την καθυστέρηση. Αλλά περίμεναν 22 μήνες να τελειώσει η προθεσμία και μετά να στείλουν να συλλάβουν τον Νταβέλη τον αρχιληστή. Ενώ θα μπορούσε η αρμοδία υπάλληλος του εφετείου με ένα τηλεφώνημα στην εφορία της Κορίνθου  θα μάθαινε ότι όλα είναι τακτοποιημένα. Έφαγε ο αρχιφύλακας 1 ώρα και 30 λεπτά. για να με φυλακίσει και να με αποφυλακίσει. 
Ασχολήθηκε η Διοικητής του τμήματος και αν δεν ήταν αυτή ίσως να πέρναγα ένα βράδυ στα κρατητήρια του Αστυνομικού Τμήματος Βραχατίου γιατί του Λουτρακίου ήταν γεμάτο. Και κάθισα περίπου τρεις στο αστυνομικό τμήμα Και αυτό είναι και το μοναδικό μου κέρδος που θα σας εξηγήσω σε ξεχωριστό άρθρο μου. Γιατί διαπίστωσα ένα θαύμα που έγινε στο Αστυνομικό τμήμα Λουτρακ΄/ιου.