Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2020

Ο απών δεν είναι ποτέ χωρίς λάθος. Ούτε ο παρών χωρίς δικαιολογία. Βενιαμίν Φραγκλίνος, 1706-1790, Αμερικανός πολιτικός & συγγραφέας

 Πρόεδρε και αντιπρόεδρε του Ολυμπιακού δεν πρέπει να φωτογραφίζεστε με απόντα πολιτικά πρόσωπα από τον χώρο του Αθλητισμού.


Δήμαρχε που από το 2008 έχεις κλειστό το γήπεδο της Πέραχώρας και να μας κάνεις την εμφάνιση για λόγους διαφημιστικούς στο γήπεδο του Ολυμπιακού της πόλεως που είσαστε \

Δήμαρχος Και είμαι βέβαιος ότι δεν θα γνωρίζετε  τον Γολγοθά του πρόεδρο της ομάδας που παλεύει ΜΟΝΟΣ  του και την ομάδα να κρατήσει στην ζωή και να φτιάξει και το γήπεδο. Γιατί με 200.000 ευρώ αν δεν υπήρχε ο Γιώργος Δέδες άλλοι ούτε τα στοιχειώδη δεν θα είχαν φτιάξει. Σε πολλούς τους κακό φαίνεται που γράφω υπέρ του Γιώργου Δέδε. Και τους απαντώ ποτέ δεν γράφω δικές μου σκέψεις. Ότι υποστηρίζω βασίζεται σε στοιχεία και δεν θα μπορούσα να κρύψω το δημιουργό έστω και να το ήθελε και ο αδελφός μου  

και για να καταλάβετε κ. Δήμαρχε πόσο άσχετοι είσαστε ο αντιδήμαρχος σας επί θεμάτων αθλητισμού  του έγραψα ότι από τότε που πήρε τον τίτλο δεν τον βλέπω στα γήπεδα  Και μου απάντησε ότι δεν μπορώ να πηγαίνω γιατί έχω δουλειά. Και αυτό δεν μου το είπε προφορικά αλλά μου το έγγραψε. Και του απάντησα ότι πρέπει να αφήσεις τον τίτλο του αντιδημάρχου αθλητισμού. Παραίτηση δεν έχω δει. Θα μπορούσα να μεταχειριστώ το στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε. Αλλά μετά την απάντηση του αντιδημάρχου σας διαπίστωσα ότι δεν υπάρχει δυστυχώς γιαλός.