Αυτά δήλωσε ο προπονητής Νίκος Πίλιουρας 


«Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα του Ισθμιακού για την συνεργασία μας όλο αυτό το καιρό, εύχομαι και είμαι σίγουρος πως η ομάδα θα βρει το δρόμο της και στο τέλος θα καταφέρει να υλοποιήσει τους στόχους που έχει θέσει.

Αποχωρώ σαν φίλος και εύχομαι τα συναισθήματα που ένιωσα στην ομάδα να είναι αμοιβαία. Καλή συνέχεια και καλή δύναμη!», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Σχολιάζει ο Νικηφόρος 

Όταν έμαθα ότι ο Νίκος Πίλιουρας πήγε στον Ισθμιακό  προπονητής είπα σε ένα δικό μου ότι θα τον αναγκάσουν να φύγει. Γιατί ο Νίκος Πίλιουρας τόλμησε να κάνει κριτική στο εκτελεστικό διαιτητικό όργανο της πύλης Νοταρά 48 Που και εγώ την πλήρωσα με την διακοπή μιας ραδιοφωνικής  μου εκπομπής από τον παράνομο ευρισκόμενο στο χώρο της διαιτησία Δημήτρη Γκρούτση γιατί έλεγα ότι ο συγκεκριμένος διαιτητής  δεν κάνει για κεντρικός. Και  ο προστάτης του μου είπε ότι θα ντρέπομαι γι αυτά που λέω. Και ο καιρός έδειξε ότι εγώ είχα δίκιο αφού από αποτυχημένος κεντρικός ομολογώ ότι έγινε   καλός πλάγιος. Και αυτός είναι ο Μιχάλης Καρσιώτης Που η ένωσης τον χρησιμοποιεί εκεί που θέλει να τον στείλει χωρίς γυρισμό. Και είναι ο χαρακτηρισμός   που έκανε ο  ισχυρός Γιώργος Τριαντάφυλλος 


Και εδώ διαιτητής ήταν ο Μιχάλης Καρσιώτης. Και αυτός που έκανε τις δηλώσεις για αηδία και άλλων πολλών  δεν τον καλέσανε ούτε καν σε απολογία. Όπως και τον πρόεδρο - προπονητή του Π Α Σ Κόρινθος κ. Γ@Μ@Ω που χαρακτήρισε διαιτητή αδελφή δεν κλήθηκε σε απολογία. Και τα κοντέρ έσπασαν όταν τον κ.Μπίτζιο που αμφισβήτησε τον ανδρισμό των διαιτητών τον έκανε ο Λουδοβίκος 14   ΒΟΥ αντιπρόεδρο της Ένωσης. Και ο Νίκος Πίλιουρας που άσκησε μια κριτική στον Διαιτητή Καρσιώτη τιμωρήθηκε με 600 ευρώ ή σε δραχμές 204.000 ( μισθός εργαζόμενου ενός μήνα και κάτι) Και οι Κορίνθιοι παράγοντες ψηφίζουν τον Αρκά Μιχάλη Τσιχριτζή για να τους δουλεύει μέσα στα μάτια τους. Όμορφος κόσμος αγγελικός με ουρά πλασμένος