Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2020

Είμαι υπερήφανος που χρησιμοποιούν ανύπαρκτους οι δειλοί για να με δυσφημίσουν Σας λυπάμαι ανθρωπάκια.

 Ανώνυμα ανθρωπάκια που θέλετε να κάνετε τον μάγκα ξεχάσατε κάτι το βασικό :Όποιος χρησιμοποιεί ψεύτικο όνομα είναι νάνος σε ηθικό ανάστημα. 

Διάβασα ένα κατάπτυστο κείμενο γραμμένο από κάποιον που χρησιμοποίησε το ψέμα για να με θίξει. Αμέσως του απάντησα και του απέδειξα ότι όλα αυτά που 


γράφει είναι αποκυήματα της κατευθυνόμενης άρρωστης φαντασίας του. Και μετά την απάντηση μου που ήταν άμεση έψαξα να μάθω ποιος είναι ο συντάκτης του λιβελογραφήματος  εναντίον μου και διαπίστωσα ότι είναι πρόσωπο ανύπαρκτο αφού κανένας δε  βρήκα. Υπάρχουν δυο με το όνομα αυτό αλλά ο ένας είναι κάτοικος Νέας Σμύρνης και ο άλλος Χολαργού. Και μου έκαναν εντύπωση όλα αυτά που έγραφε ο ανύπαρκτος συκοφάντης μου γιατί αυτά που έχω γράψει κατά καιρούς για την Κόρινθο 06 είναι τόσα πολλά που είμαι βέβαιος ότι δεν θα μπορούσε να τα γράψει ούτε ακόμα και ο πρόεδρος της. Και περίμενα μια διάψευση από την Διοίκηση της ομάδας. Δεν έχω καμία απαίτηση από τον επιχειρηματία της υποδομής Μπάμπη Πάτρα που νομίζει ότι επειδή δουλεύει του πατεράδες μπορεί να δουλέψει και εμένα. Γυρολόγε των Ακαδημιών του ποδοσφαίρου του νομού της Κορινθίας Μπάμπη Πάτρα έχεις ξεχάσει κάτι βασικό ότι γνωρίζω για τις Ακαδημίες 


αφού είμαι ο διοικητικός ιδρυτής της  Ακαδημίας της Α Ε Κ. Και αν δεν ο Δημήτρης Μπινιάρης πολλοί και ένας από αυτούς η αφεντιά σου δεν θα είχατε μεροκάματο. 









αφού είμαι ο ιδρυτής της Ακαδημίας της Α Ε Κ.