Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2020

Ο αντιδήμαρχος αθλητισμού Σάκης Παπαθανασίου δηλώνει ότι δεν πηγαίνει στα γήπεδα λόγω περιορισμένου χρόνου. κάνει να μας δουλεύεις τόσο φανερά;

Αρχή άνδρα δείκνυσι ( η εξουσία δείχνει τον άνδρα )

Πιττακός ο Μυτιληναίος 



Μόνος σου δέχτηκες "...δεν έχω αλλάξει φίλε απλά ο χρόνος μου είναι πολύ περιορισμένος και αυτός είναι ο λόγος που δεν πάω στο γήπεδο!" Να παραδώσεις τον τίτλο του Αντιδημάρχου του Αθλητισμού ( αφού δε πηγαίνεις στα γήπεδα) και να κρατήσεις αυτή του πολιτισμού που τόσα έχεις προσφέρει λεκτικά.


Σακης Παπαθανασιου
στάλθηκε
μία ημέρα πριν

Μου απαντά ο αντιδήμαρχος αθλητισμού


Καλησπέρα φίλε Γιώργο,ξέρεις την εκτίμηση μου στο πρόσωπο σου και δεν θα ξεχάσω ποτέ την συνέντευξη μαζί με τους 2 πολύ μεγάλους ΣΤΕΦΑ,ΚΑΡΔΙΩΤΗ! δεν έχω αλλάξει φίλε απλά ο χρόνος μου είναι πολύ περιορισμένος και αυτός είναι ο λόγος που δεν πάω στο γήπεδο! Να σου θυμίσω φιλικά ότι το 2016 ήμουνα αυτός που κράτησε τον Ολυμπιακό που μετά από 3 γενικές συνελεύσεις που βγήκαν άγονες .πηκα μπροστά και με μια ομάδα ανθρώπων κράτησα τον Ολυμπιακό ζωντανό και διώχτηκα και βριστηκα γι'αυτό! Τότε δεν υπήρχε Δέδες στην διοίκηση δεν ήταν ούτε στην διοίκηση! Τον Γιώργο τον κάναμε πρόεδρο και εγώ έκατσα στην διοίκηση μέχρι το 17 γιατί προριζομουν για αντιδήμαρχος και έπρεπε να φύγω! Η διοίκηση είχε μοιράσει ρόλους! Εγώ με τον δαρκαδακη και άλλους 2 στο αθλητικό κομμάτι και ο Δέδες Μαντάς στα θέματα γηπέδου κλπ! Τα εύσημα σίγουρα στον Γιώργο δεδε! Εγώ τώρα από το πόστο του αντιδημάρχου θα με κρίνει ο κοσμος για ότι κάνω,υπήρξα εργάτης σε όλες τις ομάδες και δεν μου αξίζει η λέξη ανίκανος πιστεύω φίλε πάντα με σεβασμό απέναντι σου

Το πρόγραμμα της ντροπής που δεν πήρα καμία απάντηση Αντιδήμαρχε Σάκη Παπαθανασίου



Αυτά έγραψα για σένα αντιδήμαρχε στο τελευταίο δημοσίευμα μου που καταδέχτηκες να με απαντήσεις. .  
. Όταν ήρθα στο Λουτράκι έβλεπα έναν νέο άνθρωπο να διδάσκει ποδόσφαιρο στα μικρά παιδιά και είχα έναν σεβασμό γι αυτόν το Δάσκαλο του ποδοσφαίρου Από τότε πέρασαν αρκετά χρόνια και ο εργάτης έγινε  δημοτικός Σύμβουλος και μετά αντιδήμαρχος και του δίνουν την θέση του Αντιδημάρχου πολιτισμού και Αθλητισμού  Και ομολογώ ότι ποτέ δεν τον είδα στο γήπεδο

Ο Νικηφόρος απαντά 

Πουθενά δεν γράφω ότι είσαι ανίκανος και μου έκανε εντύπωση τα άλλα δημοσιεύματα μου ήταν περισσότερο πιπεράτα   και φίλε Σάκη  δεν απάντησες Αν είχες πολύ δουλειά φεύγεις από την θέση του αντιδημάρχου. Εφόσον παρέμεινες δικαιολογημένα γράφω ότι έχεις εξαφανιστεί από το ποδόσφαιρο που κάποτε ήσουνα εργάτης. Και αυτή η εξαφάνιση σου μου δίνεις άνετα το δικαίωμα να γράψω ότι όλα αυτά τα έκανες για να γίνεις αντιδήμαρχος μέσω του ποδοσφαίρου. Και δυστυχώς δεν είσαι ο μοναδικός. . Εγώ πήγα τον Γιώργο Δέδε σε έναν δικηγόρο που είναι  και συγγενής  μου και του είπε αφού πρώτα είδε τα οικονομικά στοιχεία της ομάδας Μη πλησιάζεις γιατί θα καταστραφείς. Και σήμερα οι νεκροθάφτες της ομάδας του ιστορικού Ολυμπιακού Λουτρακίου να θέλουν να το παίξουν ακόμα και σωτήρες. Επειδή έχω ασχοληθεί με την ομάδα του Λουτρακίου εσένα Σάκη δεν σε συνάντησα πουθενά. Προσωπικά πιστεύω ότι ο σωτήρας της ομάδας του Ολυμπιακού είναι ο Γιώργος Δέδες. Και αν δεν ήταν αυτός που μαυρίστηκε ενώ η αφεντιά ψηφίστηκε  με τα τόσα λίγα χρήματα δεν θα είχε αρχίσει το έργο Δυστυχώς ο Δήμαρχος Γκιώνης είναι ανίκανος να κάνει το παραμικρό αθλητικό έργο.