Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2020

Το παραγάδι του Νικηφόρου.




Πληροφορηθήκαμε έντρομοι ότι μετά από χρόνια αφοσίωση νομίζω πέντε χρόνων στον κ. Γ@Μ@Ω για λόγους προσωπικούς έφυγε .από την ομάδα που διδάσκει ποδόσφαιρο και διοίκηση αυτού. Ναι καλά καταλάβατε αναφέρομαι στον Γιώργο Οικονόμου που η ένωσης του Λουδοβίκου 14 τον έχρησε ακόμα και γιατρό. Και ομολογώ ότι τεράστιο ενδιαφέρον θα είχε αν μας εξηγούσε πως ζήτησε από ένα παιδάκι της Ακαδημίας επτά ( 7 )  χιλιάδες ευρώ για να του δώσει το δελτίο του. Και πως από φούρναρης έγινες γιατρός σε ποδοσφαιρικό αγώνα αν και όλα μπορεί να γίνουν στο Κορινθιακό ποδόσφαιρο που θα ντρέπονται από εκεί ψηλά που μας βλέπουν οι Τασίνος και Στέφας.                                                                                                                                                                                                                                                                                       Σήμερα έμαθα και δηλώνω ότι δεν το ήξερα ότι υπάρχουν μπλοκ σαν το δικό μου με πολλές διαφημίσεις Αλλά όμως όλα αυτά με εκθέτουν και δικαιολογημένα μου λένε Καλά όλα αυτά μόνο εσύ τα μαθαίνεις και κανένας άλλος; Και τους απαντώ το δικό μου το μπλοκ δεν είναι εμπορικό που σημαίνει ότι δεν βάζω  διαφημίσεις Που σημαίνει με τα γραφόμενα μου μπορεί να μου κόψουν το χαρτζιλίκι και να μη μπορώ να βάλω το τσουκάλι στην φωτιά. Παράδειγμα περίτρανο κανένας δεν τολμά να γράψει το παραμικρό για τον Πανγκορινθιακό υβριστή. Γιατί είναι αντιδήμαρχος (κλείνω την πόρτα του Δήμου Κορινθίων ) ΒΟΥ αντιπρόεδρος της ένωσης ( Κλείνω  η πόρτα της οδού Νοταρά 48 )  και επιτελάρχης του Επιμελητηρίου ( Κλείνω και η πόρτα του Πιτσάκη. ) Σκεφτήκατε  να κλείσουν οι προσοδοφόρες αυτές πόρτες και  πόσοι θα αναγκαστούν να αλλάξουν επάγγελμα. Ενώ εγώ από τότε που ασχολούμαι με την δημοσιογραφία από το 2001 δεν έχω περάσει αυτές τις πόρτες ούτε και προβλέπω.