Παρασκευή 8 Αυγούστου 2014

Ποτέ δεν ασχολήθηκα με τον Μιχάλη Τσιχριτζή τον Δικηγόρο αλλά με τον ποδοσφαιρικό παράγοντα.Και πάντα; αμυνόμενος.

Στις εκλογές του 2009 υπήρξα πρωταγωνιστής για να πάρει την εξουσία ο κ. Τσιχριτζής και η παρεούλα του.
Τον πρώτο που δεν κάλεσαν στην πρώτη γιορτή που έκανε η νέα διοίκησης της ένωσης ( εγκαίνια γραφείων ) ήμουνα εγώ.
Και δικαιολογημένα γιατί ο τότε υπεύθυνος τύπου αστυνομικός υπάλληλος κ. Δημήτρης Πάγκας νόμιζε ότι ήθελα να του πάρω την θέση του. Δεν έχει καμία σημασία που την έχασε από τον κ. Πετρόπουλο. Και επί διοίκησης κ. Νίκα και εκεί ορισμένοι νόμισαν ότι  διεκδικούσα να είμαι ο διάδοχος του κ. Νίκα και με διέβαλαν συνεχώς στον κ. πρόεδρο Πέρασαν δέκα τρία χρόνια από τότε που έχω έρθει στην Κορινθία και πουθενά δεν έπιασα μία θέση για να πληρώνομαι  Και ούτε κανένας τόλμησε να μου δώσει έστω και μια καραμέλα για τις υπηρεσίες που προσέφερα.

Κύριε Τσιχριτζή 

Αν το 2009 δεν σε υποστήριζα προεδρία δεν έβλεπες . Και οι άνθρωποι σου δεν με κάλεσαν στην πρώτη γιορτή που έκανες. Και από τότε άρχισες να βγάζεις ανακοινώσεις και να με κατηγορείς συνεχώς και όλα ήταν πέρα για πέρα ΨΈΜΑΤΑ Δεν έχει  σημασία που άλλος τις έγγραφε  και έβγαζε την χολή του. Και τώρα λουφάζει γιατί στην Γενική Συνέλευση του 2012 της ένωσης και αυτός και δυο άλλοι είπαν κουβεντούλες ποινικά κολάσιμες  
Έφτανες στο σημείο  να γράψεις ότι πρέπει η Πρωινή να ντρέπεται που μ έχει συνεργάτη. Επίσης με χαρακτήρισες ότι ουρλιάζω. Ενώ εγώ σου έχω κάνει δέκα οκτώ προσκλήσεις  να έρθεις στις εκπομπές μου και να  απαντήσεις επάνω σε θέματα που θα έκανα σχολιασμό. Που σημαίνει ότι  σου έδινα την ευκαιρία να απαντήσεις.
Δεν έβαλα κανέναν να σε μηνύσει και να πάω εγώ με δυο άλλους  υποτακτικούς μου και να καταθέτω σε βάτους σου μη αληθινά γεγονότα.
Επίσης ενώ βγήκα και στο Σκάι και στο Άξιον και έγραψα και στην εφημερίδα αλλά και στο μπλοκ μου πολλά και διάφορα δεν με οδήγησες στην δικαιοσύνη.Επίσης στο απολογητικό μου υπόμνημα στην μήνυση που μου έκανε ο συνεργάτης σας κ. Ιατρού σε ονομάζω νεκροθάφτη του Κορινθιακού ποδοσφαίρου.

Κύριε Τσιχριτζή 

Σας δηλώνω ότι από το Σεπτέμβριο του 2014  και μετά θα σας κάνω την επίθεση που έπρεπε πριν από κάποια χρόνια να σου είχαν κάνει κάποιοι άλλοι. . Μπορεί να κάνω πράξεις που είμαι βέβαιος ότι δεν θα είναι ούτε του χαρακτήρα μου μα ούτε και της παιδείας μου και πάνω απ όλα ούτε της ανατροφής μου που διδάχτηκα από τους γονείς μου.
Μα εσύ με ανάγκασες. 
Σε συμβουλεύω να μελετήσεις μια Κινέζικη Σοφία " το ότι τα πουλιά της δυστυχίας πετάνε πάνω από το κεφάλι σου ίσως είναι  δύσκολο ν αλλάξεις  Αλλά ότι χτίζουν φωλιές στα μαλλιά σου αυτό μπορεί να το αλλάξεις"