Σάββατο 30 Αυγούστου 2014

Χρόνια καλά.

Ο Νικηφόρος επωφελείται την σημερινή ονομαστική σου εορτής για να σου ευχηθεί χρόνια καλά και να επικοινωνήσει μαζί σου με αυτόν τον δημόσιο τρόπο που συνηθίζει να κάνει .
Η ομάδα της Κορίνθου που είσαι οπαδός και όχι φίλαθλος έχει τελειώσει ποδοσφαιρικά μετά τα λάθη που έχουν κάνει οι διάφοροι διοικούντες και που μπορώ να τα χαρακτηρίσω εγκλήματα.
Από αύριο Κυριακή 31.8.2014 αρχίζω στο μπλοκ μου μια έρευνα γύρω από την ομάδα της  Κορίνθου που είμαι βέβαιος ότι θα δημιουργήσει θύελλα αντιδράσεων. Και αν οι υπεύθυνοι δεν απαντήσουν θα τους αναγκάσω να το κάνουν.
Επισκέφτηκα την δημοτική  βιβλιοθήκη και έκανα εκπομπή στην τηλεόραση. Όπως και το δημοτικό στάδιο την πισίνα και το κλειστό και παρατηρώ ότι γίνονται έργα πνοής. Δημιούργησες μια σειρά γήπεδα με χόρτο και συνεχίζεις.
Και όλα αυτά τα βλέπω και ερωτώ πως είναι δυνατόν να μη μπορείς να βάλεις ανθρώπους ικανούς και να φτιάξεις μια ομάδα με μεράκι. Μήπως ήρθε η ώρα να πάρεις το πρόβλημα Κόρινθος στα χέρια σου και να δώσεις την πρέπουσα λύση; Κάνε την ομάδα της Κορίνθου μια κυψέλη που εκεί θα μπορούν να έρχονται όλα τα μικρά παιδιά και να παίζουν ποδόσφαιρο. Μπορεί να μη βγάλεις μεγάλους παίκτες. Αλλά ένα είναι βέβαιο ότι θα βγάλεις παιδιά που θα αγαπήσουν το ποδόσφαιρο και θα είναι οι αυριανοί σωστοί φίλαθλοι. Όταν το 2006 σε έβγαλα στο ραδιόφωνο χωρίς καν να σε γνωρίζω και μου είπες τι θα έκανες από πλευράς σύγχρονων γηπέδων  αν οι Κορίνθιοι σε ψήφιζαν   σε πέρασα για μη σοβαρό άνθρωπο. Και ήρθες και έκανες την δική σου επανάσταση ως προς τα γήπεδα  και δημιούργησες πολλαπλάσια από αυτά που μου είχες πει Κάνε λοιπόν και την επανάσταση σου με την ομάδα της Κορίνθου και θα είμαι δίπλα σου να σου προσφέρω τις γνώσεις μου. Τόλμησε για το καλό της νεολαίας μας που κινδυνεύει.
Μπορεί να έχεις κάνει πολλά για τους δημότες σου. Το να γεμίσεις τα γήπεδα με τιτιβίσματα παιδιών αυτό είναι ευλογία και επομένως μέτρημα δεν έχει.