Κυριακή 3 Αυγούστου 2014

Υποκλείνουμε στην διπλωματία του κ. Μάριου Σταμάτακη.

Φθινόπωρο   ΤΟΥ 2009 συνεργάστηκα για εβδομήντα μέρες με τον κ. Μάριο Στοματάκι που εκτελούσε χρέη πρόεδρου σε αντικατάσταση του κ. Παναγιώτη Τσουμανη. Που είχε οριστεί από τον κ. Τσιχτιτζη ΝΑ ΕΙΝΑΙ Προέδρος Της Κορίνθου ΕΠΙ Εποχής Μπιτούνη ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ανοίξει  ΤΗΝ Λεωφόρο ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ Της ένωσης.
Ο κ. Σταματάκης είναι κοντά στην ομάδα της Κορίνθου πότε ως γιατρός και πότε ως διοικητικός περισσότερο απ όλους που σήμερα βρίσκονται εν ζωή παράγοντες της Κορίνθου.
ΕΧΩ συναναστραφεί ΚΑΤΑ ΤΟ διάβα Της Ζωής ΜΟΥ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΜΙΑ ΠΟΛΥ γνωρίσει Μεγάλη ΠΟΙΚΙΛΙΑ ανθρώπων  Ο καθένας είχε ΤΑ ελαττώματα   ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΥ προτερήματα. Αν κάποιος με βάλει να χαρακτηρίσω τον κ. Σταματάκη θα τον ονομάσω καταφερτζή και πολύ καλό στον προφορικό λόγο. Και όποιον έχει ανάγκη γίνεται χαλί να τον πατήσει. Εκεί που αισθάνεται δυνατός σκέτος σατράπης παρουσιάζεται
Μέχρι τον Νοέμβριο του 2009 ΠΟΥ εγινε Η. Γενική ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ Της ομαδας Της Κορίνθου  Ο κ. Σταματάκη ήταν ο πλέον πολύτιμος συνεργάτης μου και σε πρώτη ζήτηση δίπλα μου. Όταν έγινε η αλλαγή της διοίκησης και ανέλαβε ο κ. Φαρμάκης ουσιαστικά με τους λοιπούς συνεργάτες ς του ήρθε σπίτι μου και του έγραψα την παραίτηση του. Την οποία ποτέ δεν υπέβαλε αλλά αντίθετα από πρόεδρος έγινε αντιπρόεδρος με πρόεδρο τον κ. Μαυρονάσο.   Έκοψε κάθε επαφή μαζί μου αφήνοντας μου ένα φέσι της τάξεως των 1.400 ευρώ για τα εισιτήρια διαρκείας που είχα τυπώσει και τα είχα πληρώσει με την υπόσχεση ότι θα μου τα εξοφλούσε Για την οφειλή αυτή έλαβαν γνώση και ο κ. Φαρμάκης και ο κ. Μαυρονάσος   ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ Επιστολή ΠΟΥ έστειλα   Ταινίες  ΣΤΟΝ κ. Δήμαρχο Κορινθίων και μέχρι σήμερα αν και έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας δεν πήρα καμία απάντηση.
Και από τότε που έγινε η γενική συνέλευση του 2009  πέρασαν Χρόνια ΠΕΝΤΕ  ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΔΕΝ είχα τυχαία συνάντησα ΤΟΝ κ.Σταματάκη. Παραμονές Των εκλογών ΓΙΑ ΤΗΝ ανάδειξη Των δημοτικών αρχόντων ΗΡΘΕ ΣΕ επικοινωνία μαζι ΜΟΥ ΜΕΣΩ τρίτων  ΚΑΙ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ζήτησε βγάλω ΣΤΗΝ τηλεοραση. Από καθήκον δημοσιογραφικό τον έβγαλα και ομολογώ από αυτά που είπε αναγκάστηκα να του ζητήσω συγνώμη γι αυτά που του είχα γράψει.
Γιατί ο κ. Σταματάκης είπε ότι με κυνηγά κορυφαίος ποδοσφαιρικός παράγοντας και μετά τις εκλογές θα πω ονόματα και διευθύνσεις. ΚΑΙ ΟΛΑ Αυτα ΜΕ ΦΩΝΗ   ΠΟΛΥ ΠΙΟ δυνατή ΑΠΌ ΤΗΝ Δίκη ΜΟΥ  ΚΑΙ επειδή Η. Εκπομπή ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Κονσέρβα λόγω ΤΟΥ Μεγάλου ΤΟΥ εκνευρισμού ζήτησα ΑΝ ήθελε ΝΑ διακόψω ΓΙΑ ΝΑ ηρεμήσει.
Η. Εκπομπή ΑΥΤΗ εντυπωσίασε   ΚΑΙ Ο κ. Σταματάκης κέρδισε πολιτικά.
Μέχρι να γίνουν οι πρώτες εκλογές είχαμε τηλεφωνική επαφή.
Στις 19 Μαϊου σταμάτησε κάθε επικοινωνία μαζί μου. Αφού πλέον δεν είχε ανάγκη μια και οι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι εκλέγονται την πρώτη Κυριακή
Και τότε κατάλαβα ότι ο κ. Σταματάκης είναι ένας άσσος να χρησιμοποιεί τους ανθρώπους κατά τρόπο άψογο.
Τώρα θα μου πείτε ότι την έπαθα δυο φορές και αυτό δεν είναι κολακευτικό για μένα που θεωρούμε άνθρωπος της πιάτσας.
Μα με έπεισε όταν δημόσια μου είπε όλα αυτά και που όταν πήρε τους «σταυρούς»   άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.
Έμαθα δε ότι ερωτηθείς από τον κ. Τσιχριτζή είπε ότι η ομιλία του δεν τον αφορούσε. Τώρα όταν μου έλεγε εμένα «κορυφαίος φορέας του Κορινθιακού ποδοσφαίρου μου κάνει αντιπολίτευση» είναι υποχρεωμένος να μας πει τι εννοούσε και σε πιο κορυφαίο παράγοντα αναφερότανε. Γιατί δεν έχουμε καμία διάθεση να μας τρελάνει ο κ. Σταματάκης με την διπλωματική - πολιτική γλώσσα που άριστα γνωρίζει να χειρίζεται. Αλλά όμως και πάλι ο κ. Σταματάκης με χρησιμοποίησε αλλά τώρα πλέον δεν μπορεί να με πείσει ακόμα και σε απλά καθημερινά πράγματα.

Παγκόσμια πρωτοτυπία

Εγινε Η. Πρώτη Γενική ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ   ΚΑΙ Ο κ. Σταματάκης είπε ότι επιθυμούσε να συγχωνεύσει την Κόρινθο με μια ομάδα της Κορινθίας.
ΚΑΙ βρήκε αντίδραση ΑΠΌ πλευράς Των ψηφοφόρων ΠΟΥ   ΑΠΌ ΤΟ έφερε καφενείο ΚΑΙ γίνανε Μέλη Της ομαδας Αντι ΤΟΥ ευτελούς ποσού Των Δέκα (10) ευρώ ο ρομαντικός και χονδρόπετσος πρόεδρος. Μάλιστα δυο από αυτούς αποτέλεσαν και το προεδρείο της συνέλευσης.
Και την δεύτερη συνέλευση να απουσιάζει ο κ. Προέδρος   μαζι ΜΕ ΤΟΝ κ. αντιπρόεδρο ΚΑΙ ΔΕΝ κανένας επαναστατεί   ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΗ προσβολή.
Γιατί η απουσία αυτή αποτελεί παγκόσμιο φαινόμενο
Που σημαίνει ότι όλα ήταν προσχεδιασμένα για να κινήσει η διαδικασία της διαδοχής κατά τον καλύτερο τρόπο. Εμείς δεν θα έρθουμε και εσείς δεν θα μας αναζητήσετε. Που σημαίνει συναλλαγή του χειρίστου είδους.
Γιατί μπορεί ανοιχτά να κατηγορώ τον κ. Μαυρονάσο ως πλαστογράφο δημοσίου εγγράφου που είχε ως συνέπεια τον υποβιβασμό της Κορίνθου αλλά και ο κ. Σταματάκης έχει ΤΗΝ ίδια Ευθύνη ΜΙΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Αντιπρόεδρος ασκούσε ΔΙΟΙΚΗΣΗ  μαζι ΜΕ πολυακουσμένα δικούς ΤΟΥ Συνεργάτες
Γιατί θα ήταν τουλάχιστον αστείο αν ισχυριστεί ο κ. Σταματάκης ότι διοίκησε την Κόρινθο το τελευταίο χρόνο. Αφού ήταν ο απαραίτητος μαϊντανός σε όλες τις διοικήσεις χωρίς όμως το κόστος μια και αυτός πάντα προέρχεται από παρθενογένεση.
Μπορεί το σώμα της συνέλευσης για πολλούς και ποικίλους λόγους να μη ζήτησε εξηγήσεις γιατί είχε υπάρξει προ-συνεννόηση εμείς όμως που υπηρετούμε την σωστή ενημέρωση των φιλάθλων ρωτάμε και είναι υποχρεωμένη η νέα διοίκηση να μας γνωρίσει πόσους ποδοσφαιριστές αποδέσμευσε η διοίκηση του κ. Σταματάκη μετά τις εργασίες της πρώτης συνέλευσης. Γιατί όπως είπε στην ομιλία του ο κ. Φιλιπακόπουλος για τις αποδεσμεύσεις αυτές δεν είχε καμία συμμετοχή.
Μέχρι σήμερα ο κ. Σταμματάκης μας έβγαινε πανωλαδιά αν και συμμετείχε σε όλες τις διοικήσεις που έφεραν την ομάδα από την Γ εθνική στα χέρσα χωράφια και όχι στα αλώνια.
Γιατί ο κ. Σταματάκης προσωπικά βαρύνεται με τον υποβιβασμό της ομάδας αφού αυτός ασκούσε διοίκηση χωρίς να συμβουλεύεται κανέναν.
Και επειδή τον στόχο του τον πέτυχε (βγήκε δημοτικός σύμβουλος)   ΤΩΡΑ ΔΕΝ έχει ανάγκη ΤΗΝ   ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΜΕ ετσι τρόπο απομακρύνεται.
ΕΙΝΑΙ όμως υποχρεωμένος ΝΑ Μας απαντήσει ΓΙΑ τις αποδεσμεύσεις Των ποδοσφαιριστών ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Κάτι ΠΟΥ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ προσπαθούν αυτοί   αποτελούσαν ΠΟΥ ΤΗΝ λεγόμενη αντιπολίτευση ΝΑ ΤΟ περάσουν ΣΤΑ μαλάκα Εμείς ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ επιτρέψουμε.